رضا مهاجری سرمربی مس کرمان:اردوی مشهد برای این بازی به ما کمک کرد،یک بازی سنگین را در بوشهر بردیم

شناسه خبر: 31805
تاریخ انتشار: 19 فروردین 1400

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: انجام یک بازی سنگین، حساس و پرفشار برابر تیم شاهین بوشهر قابل پیش‌بینی بود.

رضا مهاجری چهارشنبه شب پس از برد یک بر صفر تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: با آمدن داوود مهابادی به شاهین و کسب یک برد ارزشمند خارج از خانه می‌دانستیم که امروز برابر تیم شاهین کار سختی در پیش داریم.

وی بیان کرد: با این حال اردوی مشهد و امام رضا به بازیکنان از لحاظ روحی، روانی و جسمی کمک کرد و آنها توانستند امروز با دست پر از زمین مسابقه خارج شوند.

مهاجری ادامه داد: مس امروز چند موقعیت خوب گلزنی از دست داد که همین هدر رفت موقعیت‌ها منجر به تحت فشار قرار گرفتن تیم مس شد.

مهاجری اظهارداشت: با این وجود امیدوارم بازیکنان قدر موقعیت خود را در جدول بدانند و بتوانند پس سال‌ها دل هواداران کرمانی را با صعود به لیگ برتر شاد کنند.

وی در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار اظهارداشت: امروز هر ۲ تیم به داوری اعتراض‌هایی داشتند ولی با این حال همواره اعتقاد به احترام داوران دارم.

مهاجری در ارتباط با وقت تلفی دروازه‌بان تیمش نیز اظهارکرد: شاید بیرانوند به عنوان دروازه بان تیم در یک سری از جاهها وقت تلف کرده باشد که این با هدف گرفتن فشار حمله‌های تیم شاهین بوده است.
وی افزود:  بیرانوند یک مصدومیت جزئی نیز دارد که بدون شک این مصدومیت در روند بازی امروز وی در برابر شاهین بوشهر تاثیرگذار بوده است.

ماجرای ادامه داد: با این حال برای تیم شاهین بوشهر و داوود مهابادی به عنوان دوست و همکارم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم نتیجه لازم و دلخواه خود را در لیگ دسته یک فوتبال کشور کسب کند.

مس کرمان با این برد ۳۵ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد و تیم شاهین نیز با ۲۷ امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفت.

مس در هفته بیستم لیگ به مصاف شهرداری آستارا می‌رود و شاهین نیز در خارج از خانه با خوشه طلایی ساوه دیدار می‌کند.

منبع:ایرنا


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.