گزارش ویژه:مهدی حسن ابراهیمی اولین گلر لژیونر ایرانی از کردوان دشتی +تصاویر

شناسه خبر: 31824
تاریخ انتشار: 20 فروردین 1400

شاید تعجب کنید اما واقعیت دارد اولین دروازبان لژیونر ایرانی یک نفر از استان بوشهر است که در سالهای نه چندان دور در لیگ قطر به میدان رفته است.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر سوژه گزارشی ما در تیم قطری همبازی بازیکنان نامداری همچون حمید درخشان و عبدالعلی چنگیز بوده که هنوز هم این ارتباط وجود دارد .

مهدی حسن ابراهیمی  از روستای کردوان دشتی سالها پیش به قطر مهاجرت میکند و در آنجا پله های طرقی را طی میکند.مهدی آنقدر تلاش کرد تا به گلر اصلی باشگاه الاهلی قطر تبدیل شد تیمی که در سالهای اخیر میزبان بازیکنان ایرانی زیادی بوده و اکنون بازوبند کاپیتانی این باشگاه بر بازوی امید ابراهیمی بسته شده است.

حسن ابراهیمی روزگاری درون دروازه الاهلی مقابل علی دایی و افشین پیروانی و باشگاه السد بازی می کرد و از آن زمان تا کنون این رفاقتها ادامه دارد.

این چهره در نوجوانی به الخور قطر می رود و در ۱۶ سالگی به تیم بزرگسالان باشگاه اضافه می شود.به این اسامی توجه کنید زنده یاد سیروس قایقران،علی دایی،شاهرخ بیانی،امیر قلعه نوعی،ناصر محمدخانی ،محمد پنجعلی از جمله رقبا و همبازیان ایرانی چهره مورد نظر ما بوده اند که در نوع خود جالب است.مهد حسن ابراهیمی به همه رده های سنی تیم ملی قطر هم دعوت می شود اما مصدومیت امان او را برید و در سن سی سالگی فوتبال را کنار گذاشت.مهدی حسن ابراهیمی در یک مقطع زمانی مورد توجه باشگاه پرسپولیس هم قرار گرفت اما قسمت نشد در لیگ ایران بازی کند.

تصاویر مربوط به دوران فوتبال این گلر اهل روستای کردوان دشتی را مشاهده کنید که در رسانه های قطری مورد توجه قرار گرفته است.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.