ماجرای بغض حسین عبدالهی و امیدی که نا امیدش کردند!

شناسه خبر: 32557
تاریخ انتشار: 28 اردیبهشت 1400

حسین عبدالهی سرمربی و به عبارتی همه کاره باشگاه امید گناوه در پایان بازی مقابل نفت و گاز گچساران به شدت از بی مهری مسئولان شهر خودش گناوه انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر این چهره که طی سالهای گذشته در باشگاه امید گناوه فعالیت میکرده ،در دو سال اخیر و با حضور امید در لیگ دو شرایط سخت تری را تجربه کرد اما در هفته هجدهم لیگ دسته دوم و مقابل دوربین خبرنگاران از خون دل خوردن هایش حرف زد!

او گلایه های شدیدی از شورای شهر گناوه داشت و عنوان کرد دیگر نیاز به کمک آنها نیست و خودش هر جور شده مانند یک سال اخیر هزینه های تیمداری تا پایان فصل را متحمل خواهد شد اما دل پر درد سرمربی امید ،نشان از بی مهری به فوتبال در گناوه می باشد.

در سالهای گذشته نادر جعفری سرمربی پرسپولیس گناوه هم این شرایط را تجربه کرده بود و با نداری ها ساخت تا اینکه عطای کار را به لقایش بخشید. حالا انگار قصه کم محلی به فوتبال در این شهر تمامی ندارد و عبدالهی علاوه بر استعفا دادن از سرمربی گری ،شاید در انتهای فصل تصمیمات دیگری را اتخاذ کند و دیگر شاهد حضور گناوه ای در لیگ دو هم نباشیم!

او که به شدت تنهایی را لمس کرده و نمی داند کنار زمین باید به فکر امور تاکتیکی باشد یا هزینه های جاری تیم، از انتخاب یک سرمربی به جای خود خبر داد ولی مردانه پای تعهدات خود ایستاده تا بازیکنانش نگرانی نداشته باشند و اعلام کرد:تا انتهای فصل امور تیمداری را رها نمیکند اما انگار در گناوه مسئولی دوست ندارد فوتبال رونق داشته باشد۱


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.