گزارش روز،مصاحبه دلگرم و یک پیام نگران کننده که شاید به مذاق برخی خوش نیاید!آیا می گذارند؟؟

شناسه خبر: 3271
تاریخ انتشار: 14 مهر 1396

سرمربی جدید ایرانجوان پس از باخت سنگین این تیم مقابل خونه به خونه با صراحت مصاحبه ای انجام داد مبنی بر اینکه شاید لیست ورودی و خروجی نیم فصل تیمش شلوغ باشد .

 

به گزارش فوتبال بوشهر صحبتهای دلگرم پس از این بازی را باید به دقت بررسی کرد و به دنبال اتفاقاتی بود که شاید به مذاق برخی خوش نیاید! بدون تعارف برخی بازیکنان ایرانجوان در این ۷ بازی اخیر نشان دادند در حد و اندازه های تیمی که هر سال چند پدیده را به فوتبال ایران معرفی کرده،نیستند و مشخص نیست با چه معیاری برای ورود به فوتبال بوشهر امتحان خود را پس داده اند.

 

در هفت هفته ای که گذشت بنزین سبز و بازیکنان جوان و تشنه فوتبال کمتر به بازی گرفته شدند و یا اصلا فرصتی به انها داده نشد تا برخی بگویند اگر با بازیکنان جوان و گمنام تیمهای پایه ایرانجوان هم راهی لیگ میشدند ،همین نتایج رقم میخورد ، حداقل این بازیکنان تجربه پیدا کرده و در ادامه لیگ عصای دست مربیان تیم میشدند.واقعیت این است که شاید صحبتهای دلگرم برای برخی که فقط منافع خود را میبینند گران تمام شود و حتی خللی در کار ایجاد شود!

 

در فوتبال هر مربی فلسفه خود را دارد و طبیعتا بعد از هر جابجایی روی نیمکت ،برای تغیر روند تیم ،مربیان سبک و سیاق خود را در پیش میگیرد.طبیعی است که تیمی که هفت هفته نتیجه نگرفته و در گلزنی مشکلات عمده ای دارد،برای فرار از بحران دست به تغیر تاکتیک و تعویض بازیکنانش بزند تا راه چاره ای پیدا شود.در میان باید دید باشگاه ایرانجوان چقدر از کادر فنی خود حمایت میکند و مانع از برخی کارشکنی های قابل پیش بینی خواهد شد؟!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.