سرنوشت این بازی فوق حساس در بوشهر چه خواهد شد؟!

شناسه خبر: 33081
تاریخ انتشار: 23 خرداد 1400

هفته بیست و نهم رقابتهای لیگ دسته اول دوشنبه شب در بوشهر و سایر شهرها پیگیری خواهد شد و شاهین شهرداری در ورزشگاه شهید مهدوی تنگک میزبان استقلال خوزستان خواهد بود.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر شاهینی ها که در هفته های اخیر امتیازگیری را خوب تمرین کرده اند اگر دوست دارند در میان مدعیان صعود قرار بگیرند با برد مقابل استقلال خوزستان می توانند امیدهای بیشتری را در دل هواداران خود زنده کنند.شاگردان مهابادی ۴۳ امتیازی و قهرمان سابق لیگ برتر تنها با یک امتیاز اختلاف در تعقیب آنها هستند.

اگر این بازی تماشاگر داشت ،شاید بیش از ده هزار هوادار بوشهری برای حمایت شاهین راهی ورزشگاه می شد و دیگ جوشان بوشهری ها بعد از ماهها شکل میگرفت.با این حال استقلال خوزستان با امیر خلیفه اصل مهاجم سابق و گلزن فوتبال خوزستان نتایج خوبی کسب کرده و نشان داده تیم بسیاز خوبی را آماده کرده است.

شاهین شهرداری رکورددار تساوی های این فصل لیگ یک با سیزده مساوی حداقل برای این بازی مهم فقط به بعد فکر میکنند و چه بسا اگر تساوی های پرتعداد نیم فصل اول به دو برد تبدیل شده بود حالا شاهین در صدر جدول امیدهای زیادی برای صعود داشت.

تیم بوشهری دو هفته حساس را پشت سر خواهد گذاشت نبرد با تیم خوزستانی استقلال و سپس جدال با مربی سابق عبدالله ویسی و خیبر مدعی ،پس اگر در این دو بازی مهم شش امتیاز را کسب کند با توجه به جدال رقبای بالای جدول با یکدیگر ،شانس زیادی برای صعود خواهد داشت.

یک دوشنبه حساس در گرما و شرجی بوشهر آنهم بدون حضور تماشگران در پیش است و شاهین برای بازگشت دوباره به لیگ برتر فقط باید به سه امتیاز فکر کند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.