تارتار:پارس جنوبی جم صدرنشین باید در تیم ملی بازیکن داشته باشد

شناسه خبر: 3339
تاریخ انتشار: 16 مهر 1396

مهدی تارتار با پارس جنوبی تا پایان هفته هشتم همچنان صدرنشین لیگ برتر است نتیجه‌ای که برای تمامی اهالی فوتبال یک شگفتی بزرگ محسوب می‌شود.

با این حال پارس جنوبی به دور از حاشیه و با هدایت فنی خوب تارتار توانسته شانه به شانه تیمی مثل پرسپولیس حرکت کند. با تارتار گفت‌وگویی به شرح زیر انجام دادیم.

فارس: با سایپا یک بازی دوستانه داشتید.

بله، با توجه به وقفه لیگ برنامه‌ریزی کرده بودیم که بازی تدارکاتی هم برگزار کنیم. از علی دایی و همکارانش تشکر می‌کنم که با تیم ما بازی کردند، این مسابقه دوستانه کمک زیادی به برنامه‌ریزی تیم ما کرد.

فارس: ۲ بار مقابل سایپا در بازی دوستانه شکست خوردید اما در لیگ برتر با این تیم مساوی کردید.

بله، بازی‌های تدارکاتی بیشتر برای این است که آمادگی تیم را حفظ کنیم و برخی از بازیکنان جوان را مورد ارزیابی قرار بدهیم. درون دروازه تیم ما در بازی با سایپا ۲ بازیکن زیر ۲۳ سال حضور داشتند، نتیجه بازی تدارکاتی هم مهم نیست، من نمی‌توانم بگویم با تیم دوم مقابل سایپا بازی کردیم زیرا تمام بازیکنان ما نفرات اصلی پارس جنوبی هستند، ما شکست خوردیم و امیدوارم از این باخت درس بگیریم.

فارس: گفته شد شما با علی دایی در این بازی آشتی کردید.

من با دایی قهر نبودم، وقتی تیتر مطلب را دیدم متعجب شدم، همیشه به علی دایی ارادت دارم و همیشه از علی دایی مشورت می‌گیرم و قلباً او را دوست دارم، من اصلاً با علی دایی قهر نبودم.

فارس: پارس جنوبی صدرنشین بازیکنی در تیم ملی ندارد.

انتظار داشتیم از تیم صدرنشین هم بازیکنی به تیم ملی دعوت شود، با همه احترامی که به کادر فنی تیم ملی دارم اما معتقدم جای چند بازیکن تیم پارس جنوبی در تیم ملی خالیست. امیدوارم در آینده بازیکنانی از تیم ما به تیم ملی دعوت شوند.

فارس: فکر می‌کنید در جام جهانی بازیکنی از تیم شما حضور داشته باشد؟ چون کی‌روش سخت نفرات تیم ملی را تغییر می‌دهد.

بستگی به روند تیم ما دارد، اگر بتوانیم روند رو به رشد خودمان را حفظ کنیم و همچنان در بالای جدول باشیم می‌توانیم در جام جهانی هم بازیکنانی از تیم پارس جنوبی حضور داشته باشند.

فارس: این هفته با تراکتورسازی در تبریز مسابقه دارید، یحیی گل‌محمدی هم مثل شما مربی جوانی است.

من به یحیی گل‌محمدی و مجتبی حسینی ارادت دارم و آنها از دوستان خوب من هستند و با آنها هم در ارتباط هستم و همیشه برایشان آرزوی موفقیت دارم. تراکتورسازی خیلی از بازیکنانش را در اختیار ندارد و به جوانانش میدان داده، هواداران پرشوری هم دارند و بازی سختی با این تیم خواهیم داشت اما با احترام به کادر فنی و بازیکنان حریف، می‌گویم که ما برای کسب ۳ امتیاز به میدان می‌رویم. به اندازه‌ای امتیاز جمع کرده‌ایم که دیگر در لیگ نترسیم و بی‌پروا بازی کنیم، در ۸ مسابقه گذشته همه دیدند که پارس جنوبی فقط برای پیروزی بازی می‌کند.

فارس: حسین پاشایی مربی شما گفته که تیمتان مصدومان زیادی دارد، دلیلش چیست؟

اکثر تیم‌ها بازیکنان مصدوم دارند، یکی از دلایل مصدومیت‌های زیاد در لیگ این فصل وقفه‌هایی است که در لیگ برتر ایجاد می‌شود و مربیان مجبور می‌شوند مثلاً ۳ روز استراحت بدهند و بعد دوباره به بازیکنان فشار بیاورند، البته اولویت با تیم ملی است اما این وقفه‌ها در تعطیلات لیگ باعث شده اکثر تیم‌ها با بازیکنان مصدوم زیادی مواجه شوند.

فارس: فیروز کریمی پدر همسر شما هم به لیگ برتر بازگشته است.

فیروز کریمی جایش در لیگ برتر خالی بود. او همیشه باید در لیگ باشد تا به فوتبال ما کمک کند. چند شاگرد ایشان اکنون در لیگ کار می‌کنند، خوشحالم که آقا فیروز دوباره به لیگ برتر بازگشته البته در اولین بازی دور برگشت ما با گسترش فولاد بازی داریم، در دور رفت با این تیم بازی کرده‌ایم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.