لیگ برتر فوتبال ساحلی/ دربی در گناوه به سود پارس خاتمه یافت

شناسه خبر: 33919
تاریخ انتشار: 15 آگوست 2021

دربی فوتبال ساحلی استان بوشهر در گناوه به سود پارس خاتمه یافت.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر شاگردان میهندوست در گناوه موفق شدند با نتیجه 6بر3 پاس این شهر را شکست دهند.برای پارس مسیگر،نجفی،فاله،درا و آرش کرمی دو بار موفق به گلزنی شدند.صیادی دو بار و منصورزاده یک برای تیم تیم گناوه موفق به گلزنی شدند.


عضویت در کانال تلگرام پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر

عضویت در کانال تلگرام

نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.

تبلیغات