گزارش:ماجرای یک انتقال سنگین در فوتبال ایران بنام مهدی قایدی

شناسه خبر: 33961
تاریخ انتشار: 01 شهریور 1400

مهدی قایدی مهاجم بوشهری استقلال با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، به صورت رسمی از جمع آبی پوشان جدا شد.

داستان مهدی قایدی و استقلال سرانجام به پایان خود رسید و این مهاجم بوشهری از جمع آبی پوشان جدا شد.  پس از نزدیک به ۱۱ روز مذاکره، اخبار و شایعات پیرامون حضور این بازیکن در تیم های اماراتی و قطری، سرانجام وینگر جوان و ۲۳ ساله آبی ها این تیم را ترک کرد.

در حالی که طی روزهای اخیر مدیران باشگاه استقلال از بن بست مذاکرات با باشگاه شباب الاهلی خبر داده بودند و حتی فرهاد مجیدی نیز به نقل از مدیران تیم از منتفی شدن این انتقال صحبت کرده بود، اما از عصر روز گذشته یک بار دیگر اخبار درباره حضور این بازیکن در تیم اماراتی در رسانه ها مطرح شد و حالا طی ساعات آینده این انتقال شکل رسمی به خود خواهد گرفت.

 

مهدی قایدی ظهر امروز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، به صورت رسمی جداییش از استقلال را اعلام کرد. این بازیکن در پست منتشره نوشته است:
«هواداران باشگاه بزرگ استقلال ادای احترام من مهدی قایدی فرزند این تیم دو ستاره و پرافتخار را پذیرا باشید. چهار سال از بهترین روزهای زندگی من در باشگاهی رقم خورد که هر چه دارم از این تیم است. قسمت و ماجرای من با تیم آبی پوش در این ایام شاید تمام شود اما من همیشه فرزند استقلالم و باز هم روزی این پیراهن با ارزش را خواهم پوشید.

خوشحالم از ترانسفر من در این روزهای سخت باشگاه که مشکلات اقتصادی شدیدی را متحمل شده ،بخشی از این سختی ها کاسته خواهد شد.  قدردان همه شما هواداران هستم که از ۱۸سالگی با تشویق های شما به خودم بالیدم.

و تشکر ویژه از جناب آقای مددی و آقای فرهاد مجیدی عزیز

خدایا چنان کن سرانجام کار، تو خوشنود باشی و ما رستگار»

گفته می شود باشگاه استقلال بابت ترانسفر قایدی به باشگاه شباب الاهلی مبلغی بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان از این تیم اماراتی دریافت کرده تا مشکلات مالی آبی پوشان برای تمدید قرارداد و جذب بازیکنان جدید از این راه تأمین شود.

این مبلغ یک رکورد انتقالاتی در سطح باشگاهی در ایران است.مهاجم بوشهری تیم فوتبال استقلال که طی روزهای گذشته رسما درخواست خروج خود را به باشگاه ارائه کرده بود و هفته ها در کشور امارات حضور داشت، بعد از مذاکرات طولانی و ماراتن وار مدیران استقلال رسما از این تیم جدا شد تا بدین ترتیب فوتبال خود را در کشور امارات ادامه دهد و سال آینده در یکی از باشگاه های شهر دبی، شباب الاهلی به میدان برود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.