ایرانجوان بوشهر ۲ آلومینیوم اراک۲ /ایرانجوان خوب گل زد ،بد گل خورد/ داور گل دقیقه ۹۴ را مردود اعلام کرد تا بوشهری ها همچنان در حسرت برد باشند!

شناسه خبر: 3415
تاریخ انتشار: 18 مهر 1396

هفته هشتم لیگ دسته اول برگزار شد و ایرانجوان بوشهر مقابل آلومینیوم اراک با نتیجه تساوی ۲بر۲ متوقف شد تا همچنان در حسرت اولین برد باقی بمانند.

 

به گزارش فوتبال بوشهر ایرانجوان که برای اولین بار در یک بازی خانگی غلام دلگرم را به عنوان سرمربی روی نیمکت داشت با تغیراتی بازی را آغاز کرد که مشخص بود برای گرفتن سه امتیاز انگیزه دارند.در این بازی جوان ۲۰ ساله ای بنام رضا حسن زاده قلابی  از “آب پخش “برای  اولین بار در نقش مدافع راست گرفته شد که اتفاقا نمایش خوبی از خود نشان داد و البته مسعود نظرزاده با تجربه که به میانه میدان منتقل شده بود.حضور حمید نادری سرعتی در خط حمله نیز از دیگر تغیرات ایرانجوان در این بازی خانگی نام گرفت.

 

تیم بوشهری در نیمه اول به دو گل رسید تا نیمه اول را با برد پشت سر گذاشته باشد.فرار تماشایی حمید نادری در دقیقه ۲۰ روی پاس خداشناس ،این بازیکن را در موقعیت خوبی قرار داد و بازیکن شماره ۹۲ ایرانجوان با شوتی سرکش دروازه اراکی را باز کرد.در دقیقه ۲۹ خطای مدافع حریف روی فیض الهی باعث شد داور مسابقه نقطه پنالتی را نشان دهد.کرد جهان پشت ضربه ایستاد و گل دوم ایرانجوانی ها را به ثمر رساند.

 

نیمه دوم حکایت دیگری داشت،فستیوال اشتباهات فردی در خط دفاع داد دلگرم را به آسمان بلند کرده بود،ایرانجوان خیلی زود قافیه را باخت و در دقیقه ۵۰ روی حرکت میثم آقایی دروازه اش باز شد.بازی به گونه ای دنبال شد که حریف اراکی در نیمه دو از اشتباهات برخی بازیکنان ایرانجوان به خوبی استفاده کرد و بهادر عبدی روی یک ضربه کرنر و اشتباهات عجیب گل دوم را وارد دروازه اصغرزاده کرد.

 

بعد از گل تساوی اراکی ها ایرانجوان سراسر حمله شد و حتی چند موقعیت خوب نصیب مهاجمین شد که هیچ کدام موثر واقع نشد.ضربه کاشته کرد جهان به تیر دروازه خورد تا ورزشگاه و ایرانجوان در حسرت اولین برد باشند.در دقیقه ۹۴ بازی ارسال کرد جهان و ضربه سر چاپی به گل سوم ایرانجوان تبدیل شد اما در میان ناباوری همگان داور مسابقه گل را مردود اعلام کرد تا بازی به جنجال کشیده شود! بعد از جنجال ها و کشمکش های فراوان بازی ادامه پیدا کرد اما بردی برای ایرانجوان رقم نخورد تا ایرانجوان تنها به یک امتیاز راضی شود.

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.