دلگرم پس از تساوی خانگی تیمش مطرح کرد:تصمیم داور مانع از پیروزی ما شد،به زودی از این شرایط خارج می شویم

شناسه خبر: 3426
تاریخ انتشار: 19 مهر 1396

سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: اشتباه داور در مردود اعلام کردن گل سوم این تیم برابر آلومینیوم اراک مانع پیروزی تیم ما شد.

به گزارش فوتبال بوشهر به نقل از ایرنا؛ غلامرضا دلگرم سه شنبه شب پس از تساوی ۲ بر ۲ تیمش برابر آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران افزود: داور اعتقاد داشت که توپ پس از برخورد با دست بازیکن ایرانجوان وارد دروازه حریف شده که این تصمیم اشتباه و مانع برد خانگی ایرانجوان شد.

وی بیان کرد: در بازی ایرانجوان و صبای قم نیز یک گل و پنالتی برای ایرانجوان گرفته نشد که با این رویه ایرانجوان متحمل ضررهای فراوانی می شود.

دلگرم ادامه داد: در این دیدار بازیکنان ایرانجوان با قلب خود بازی و هر چه در توان داشتند، رو کردند.

وی گفت: برای موفقیت تیم ایرانجوان تمام تلاش خود را بکار گرفتم اطمینان دارم بزودی درهای موفقیت روی این تیم گشوده می شود و به نتیجه دلخواه خود دست پیدا می کنیم.

دلگرم افزود: خود را در نتیجه تساوی برابر آلومینیوم اراک مقصر می دانم و باید برای بازی های آینده تمرکز بیشتری روی تیم خود داشته باشم.

وی بیان کرد: در تیم ایرانجوان باید رفته رفته تغییراتی لحاظ شود که در این بین میدان دادن به بازیکنان جوان را بطور جدی دنبال می کنیم.

دلگرم یادآور شد: در این دیدار نیز به ۲ بازیکن جوان تیم از جمله حمیدرضا نادری میدان دادیم که نمایش قابل قبولی را ارائه کردند.

وی افزود: استرس رسیدن به برد بر تیم ایرانجوان حاکم شده و باید تلاش کنیم استرس بازیکنان را کاهش دهیم تا بتوانیم در بازی های آینده عملکرد بهتری از خود بر جای بگذاریم.

سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر گفت: تیم ایرانجوان بوشهر از نظر حل مشکلات مالی تنهاست و نیاز به حمایت جدی مسئولان دارد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.