حاشیه نگاری تساوی خانگی ایرانجوان/ دلگرم گل اول حریف را ندید،سکونشینانی که استرس داشتند

شناسه خبر: 3436
تاریخ انتشار: 19 مهر 1396

ایرانجوان بوشهر در یک بازی سراسر هیجانی و زیبا نتوانست از پس آلومینیوم اراک بر آید تا همچنان در حسرت برد باشد.

 

حاشیه نگاری خبرنگار فوتبال بوشهر از این بازی را بخوانید:

 

این بازی باز هم پخش زنده تلوزیونی نداشت و تنها از رادیو بوشهر پخش شد تا صدای اعتراض هواداران ایرانجوان شنیده شود!

 

ابتدای بازی دلگرم و مفتخر به سمت نیمکت اراک رفتند و بازار دیده بوسی داغ بود.

 

مصطفی احمدی مهاجم سرعتی ایرانجوان از دقیقه ۱۵ بازی پشت زمین گرم کرد اما به میدان نیامد.

 

۵ بازیکن بوشهری از ابتدا در ترکیب ایرانجوان به بازی گرفته شدند.

 

دلگرم دو بازیکن جوان بنامهای حمید نادری و رضا حسن زاده قلابی را در ترکیب اصلی تیمش قرار داد که اتفاقا هر دو خوب بازی کردند.

 

بعد از گل دوم ایرانجوان که کرد جهان به ثمر رساند ،شادی دلگرم در نوع خود جالب بود،کمتر پیش آمده این مربی را کنار خط، اینقدر بی قرار ببینیم!

 

در اندک صحنه هایی که سعید مفتخر سرمربی سابق و دستیار فعلی دلگرم کنار خط آمد،تماشاگران ایرانجوان برای وی سنگ تمام گذاشتند و او را تشویق کردند.

 

نیمه دوم که شروع شد،ایرانجوان خیلی زود گل خورد و سرمربی آنها زمانی وارد زمین  شد که تیمش گل را دریافت کرده بود تا دلگرم اولین گل اراکی ها را نبیند!

 

داور مسابقه که گل سوم ایرانجوان را مردود اعلام کرد بازی به تشنج کشیده شد،یکی از استرس سر خورد،دیگری لگد پرانی کرد و خلاصه اگر دخالت مسئولان و کادر فنی ایرانجوان نبود ،مشخص نبود چه اتفاقی خواهد افتاد!!

 

در ترکیب تیم اراکی کلی بازیکن نام آشنا برای بوشهری ها دیده می شد.منصور تنهایی،بهادر عبدی و کمانی سه بازیکنی بودند که سابقه بازی در شاهین بوشهر را در کارنامه داشتند.

 

مشخص نشد گل حسین کاظمی در دقیقه ۹۴ چرا مردود اعلام شد،این تصمیم قاضی میدان باعث اعتراض شدید هواداران ایرانجوان به تصمیم وی شد!

 

چند بازیکن ایرانجوان که اکثرا هم غیر بومی بودند در جایگاه ویژه نشسته بودند و با همه وجود برای پیروزی تیمشان حرص و جوش میخوردند که نشان از اتفاقات خوبی برای این تیم می دهد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.