بیانیه هیات فوتبال استان بوشهر و نامه فیفا در خصوص پنجره بسته پارس جنوبی جم

شناسه خبر: 34523
تاریخ انتشار: 25 مهر 1400

هیات فوتبال بوشهر طی بیانیه ای از عدم برگزاری بازی تیمهای پارس جنوبی جم و مس شهر بابک پرده برداشت .

در این بیانیه آمده است؛

هیات فوتبال استان بوشهر به عنوان متولی فوتبال در این استان وظایف متعددی در قبال حمایت از همه تیم های استان در رده های مختلف سنی در لیگ های شهرستانی ، استانی و کشوری دارد.

عدالت در فوتبال حکم می کند که متولی این ورزش در استان بوشهر شانس برابری برای همه تیم ها در لیگ های مختلف قائل شده و درصدی از محل بلیط فروشی و سایر درامدهای قانونی را برای رشد و توسعه فوتبال در بین هیات های شهرستانی و برگزاری بهینه دیدارها هزینه نماید.

در طی دو سال گذشته با ابن رویکرد شاهد ، همراهی تمامی تیم های فوتبالی در رده های مختلف با هیات فوتبال استان بوشهر هستیم و اسناد مالی نیز نشان می دهد که به جز تیم فوتبال پارس جنوبی جم، سایر باشگاه ها از رده های نونهالان تا بزرگسالان، از تیم های شرکت کننده در لیگ های شهرستانی تا کشوری تعهدات و دیون خود را به فوتبال استان ادا کرده اند.

با وجود این که مجموعه مدیریتی تیم پارس جنوبی جم هزینه های هنگفتی طی دو سال گذشته برای تیم داری از حضور مستمر این تیم در قبل و حین فصل در خارج از شهر جم تا سایر هزینه ها برای پرداخت دستمزد بازیکنان و کادر فنی کرده است اما حق قانونی پرداخت به فوتبال استان را انجام نداده است.

با وجود این شرایط، هیات فوتبال استان بوشهر در طی سال های ۹۸، ۹۹ و ۱۴۰۰ و از زمان استقرار هیات رئیسه و رئیس جدید طی این سال ها ، مبنا را بر همکاری با تیم فوتبال پارس جنوبی جم گذاشته و هر نوع همکاری را با این تیم داشته است.

اخیرا به دنبال شکایت یکی از بازیکنان خارجی این تیم به فیفا، مشکلاتی برای تیم فوتبال پارس جنوبی جم برای شرکت در لیگ دسته اول ایجاد شده و در کنار شکایتی که مجموعه هیات رئیسه سابق هیات فوتبال استان بوشهر از این تیم و باشگاه داشته تا اطلاع ثانویه محروم در این فصل است.

این شرایط سبب شده تا شاهد شکل گیری جریانی سراسر کذب بر علیه هیات فوتبال استان بوشهر باشیم و عدم صدور مجوز به تیم فوتبال پارس جنوبی جم به شکایت از این تیم توسط هیات فوتبال استان بوشهر ربط دهند، این در حالی است که هیات فوتبال استان به رباست امیرحسین محتشم شکایت رسمی مطرح نکرده است.

هر چند رفتار مسئولانه باشگاه پارس جنوبی جم در قبال ارائه تعهدات خود به هیات فوتبال استان، می تواند سهم به سزایی در کمک هیات فوتبال استان به هیات های شهرستانی داشته باشد اما تا زمانی که این باشگاه مطالبات بازیکن خارجی خود را پرداخت نکند عملا با مشکلاتی در فصل جاری فوتبال مواجه است.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.