ایرانجوان دو بازی ،چهار امتیاز طلبکار از اشتباهات داوری!

شناسه خبر: 3479
تاریخ انتشار: 20 مهر 1396

اشتباهات داوری همواره در فوتبال امری اجتناب ناپذیر بوده که دنیای توپ گرد با ان کنار آمده است.

 

به گزارش فوتبال بوشهر فارغ از مشکلات تاکتیکی و عدم نتیجه گیری ایرانجوان در هشت هفته ابتدای لیگ،این تیم بوشهری در دو بازی مقابل صبای قم و آلومینیوم اراک به شدت از اشتباهات داوری ضربه خورده است!

 

در بازی صبای قم و ایرانجوان که در ورزشگاه شهید بهشتی برگزار شد و در کارشناسی داوری برنامه فوتبال ۱ مشخص گردید که داور مسابقه یک گل صحیح را مردود و یک ضربه پنالتی را هم اعلام نکرده تا تکلیف ایرانجوان را در خانه اش یکسره کرده باشد!

 

آنچه در فیلمهای موجود از بازی ایرانجوان و حریف اراکی دیده شده هم کاملا مشخص می کند گل سوم این تیم در دقیقه ۹۴ صحیح بوده و معلوم نیست داور مسابقه چرا و بر چه اساسی تیم میزبان را در خانه اش اینگونه  مظلوم گیر آورده است.فکرش را کنید ایرانجوان اگر این دو بازی را برده بود هم اکنون ۷ امتیاز بود و در رده ای بهتر از مکان فعلی قرار داشت!

 

به نظر می رسد باز هم تیمهای بوشهری آنچنان که باید و شاید در خانه نمی توانند حق خود را بگیرند و این نکته ای است که رییس هیات فوتبال و حتی رییس کمیته داوران استان باید به آن توجه کرده و به دنبال احقاق حق تیمهای بوشهری باشند تا بیش از این حق تیمهای استان ضایع نشود!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.