سوژه روز:این ماجرا کاملا واقعی است!

شناسه خبر: 35241
تاریخ انتشار: 11 آذر 1400

این ماجرا کاملا واقعی است و در همین روزهای گذشته اتفاق افتاده است.

یک مربی جوان و تحصیلکرده فوتبال در رده جوانان بوشهر که تمرینات آماده سازی تیمش را زیر نظر دارد از ماجرایی پرده برداشت که نشان میدهد عشق و علاقه به فوتبال نزد جوانان این دیار تا چه اندازه وجود دارد.

او میگوید برای آغاز تمرینات زمان تست گیری مشخص کردیم که از سراسر استان بازیکن رده جوانان خود را به تمرین ما رساندند تا شانسشان را امتحان کنند.در پایان یکی از تمرینات تست گیری با صحنه ای مواجه شدم که قلبم از شدت ناراحتی درد گرفت.جوانی از شهر ….. برای حضور تمرین ما آمده بود اما وقتی برای تست فردا هم نام وی نوشته شد جایی برای استراحت نداشت و روی سکوهای زمین تمرینی ما خوابید تا برای تمرین فردا حاضر باشد!او با هزاران شور و شوق برای فوتبالیست شدن مسیر طولانی را طی کرده بود تا به بوشهر برسد و حتی جایی برای خواب نداشت اما سختی این ۲۴ ساعت را تحمل کرد تا با زور بازو و تلاش در تمرینات ،فوتبال بازی کند.

این در حالی است که طی چند ماه اخیر رقابت فشرده ای برای حضور برخی بازیکنان بی کیفیت و “کاملا هزینه پرداخت کن” در همین استان بالا گرفته است !

امان از روزی که آه این بازیکنان که برای حضور در فوتبال، خوابیدن روی سکو را به پرداخت پولهای کثیف ترجیح میدهند ،دامن برخی را بگیرد!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.