لیگ برتر جوانان استان/کارگر بنه گز به یک قدمی پاس گناوه رسید

شناسه خبر: 3584
تاریخ انتشار: 22 مهر 1396

مرتضی خضری: هفته هفتم لیگ برتر جوانان استان با انجام چهار بازی پشت سر گذاشته شد.

امید اهرم که دو هفته بسیار بد را پشت سر گذاشته بود در این هفته میهمان پاس بندرسازان گناوه صدرنشین لیگ بود که بالاخره این تیم را متوقف کرد. این بازی با نتیجه یک بر یک به اتمام رسید. در نیمه نخست پاس بندرسازان بازی بدی انجام داد که حاصل آن ضربه سر حسین آریس دفاع پیش تاخته امید بود که تور دروازه میزبان را لرزاند. لحظاتی قبل از این گل سجاد آشورپور از روی نقطه پنالتی نتوانست دروازه پاس بندرسازان را باز کند. ضربه این بازیکن را سیدحیدر پورسیدی در دو مرحله کنترل کرد. در نیمه دوم پاس حملات زیادی انجام داد و بارها دروازه امید را تهدید کرد اما تنها یک بار موفق به گلزنی شد. این گل را سیدامیرحسین موسوی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. محمدرضا بارانی سنگربان امید اهرم در نیمه دوم یک تنه در مقابل حملات پاس ایستادگی کرد و فرصت‌های زیادی را از پاس بندرسازان گرفت.

مصطفی کازرونی که بعد از دو هفته محرومیت در ترکیب تیم امید قرار گرفته بود تاثیرگذار نشان داد. سید امیر حسین موسوی از جمله بازیکنانی‌ست که کمتر افت می‌کند. موسوی در خط حمله پاس گلزن تمام عیاری نشان داده است.

در آبدان، تیم دوم و سوم جدول جدال دیدنی داشتند. توحید در آبدان و در روزی که باد بی‌داد می‌کرد حریف کارگر بنه‌گز نشد تا اولین شکست خود را تجربه کند. کارگر با گلی که خضر کرمی در دقایق پایانی به ثمر رساند به سه امتیاز حساس دست یافت. در این دیدار محمد پردل در دفاع آخر کارگر بهترین بازیکن زمین بود. محمد هادی موسوی  در درون دروازه توحید و مهران ملاح مدافع آخر این تیم روز سختی را پشت سر گذاشتند.

باری خوب دو تیم پارس برازجان و مجتمع گاز جم یک بر صفر به سود جم خاتمه یافت. در این بازی موقعیت‌های زیادی برای هر دو تیم از دست رفت و تنها یک بار توپ از خط دروازه گذشت. تنها گل این دیدار را محمد مهدی علیزاده به ثمر رساند. علیزاده در خط حمله جم یکی از بهترین‌های میدان بود. مهدی بهامین هم در خط دفاع جم سد راه حملات حریف بود.

فجرصبا بوشهر در این هفته ۲ بر ۱ پیروزی برازجان را شکست داد تا به مکان چهارم جدول صعود کند. در این دیدار فجر با گلی که علیرضا اسماعیلی در نیمه نخست به ثمر رساند پیروز راهی رختکن شد. در نیمه دوم محمدرضا صمصامی بازی را مساوی کرد اما گل علی تکین سومین پیروزی فجر را ثبت کرد.

علی مشایخ در خط دفاعی و امین ال‌خمیس در خط میانی فجر بهترین‌های میدان بودند. علیرضا اسماعیلی در این بازی هم گل زد و هم پاس گل داد تا بیشترین تاثیر را در سومین پیروزی فجر داشته باشد.

جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال جوانان استان بوشهر- هفته ششم

 

 

 

 

ردیف نام تیم بازی برد مساوی باخت گل‌زده خورده تفاضل امتیاز
۱ پاس گناوه ۶ ۵ ۱ ۱۴ ۲ ۱۲+ ۱۶
۲ کارگر بنه‌گز ۶ ۵ ۱ ۱۷ ۷ ۱۰+ ۱۵
۳ توحید آبدان ۶ ۴ ۱ ۱ ۱۰ ۴ ۶+ ۱۳
۴ فجر بوشهر ۶ ۳ ۱ ۲ ۱۱ ۷ ۱۰
۵ پارس برازجان ۶ ۳ ۳ ۷ ۶ ۹
۶ مجتمع پارس جم ۶ ۲ ۲ ۲ ۱۷ ۱۲ ۸
۷ امید اهرم ۶ ۲ ۱ ۳ ۶ ۱۳ ۷
۸ پیروزی برازجان ۶ ۲ ۴ ۸ ۷ ۶
۹ پیکان دیر ۶ ۱ ۵ ۴ ۱۰ ۶- ۳
۱۰ شاهین دیلم ۶ ۶ ۱ ۲۷ ۲۷-

نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.