گزارش ویژه از یک شب رادیویی/ ایزدپناه سرپرست شاهین شهرداری:به دوستان هشدار داده بودیم که محروم خواهید شد!علی وزیری مدیر عامل ایرانجوان :بهترین خوابگاه را داریم اما بازیکنان ما باید در هتل زندگی کنند تا ماهانه ۴۰ میلوین تومان هزینه روی دست ما بماند!با تعامل دو باشگاه این محرومیت ایرانجوان قابل حل است!

شناسه خبر: 3587
تاریخ انتشار: 22 مهر 1396

جمعه شب برنامه رادیویی جمعه ها با ورزش پیرامون اختلافات دو باشگاه شاهین شهرداری و ایرانجوان آیتم ویژه ای را با تماس تلفنی و روی خط امدن علی وزیری مدیر عامل ایرانجوان و خداکرم ایزدپناه سرپرست باشگاه شاهین شهرداری تدارک دید.

 

به گزارش فوتبال بوشهر مجتبی صالح احمدی مجری این برنامه در ابتدا در مورد آخرین وضعیت میلاد شعبانلو سوال کرد که پاسخ وزیری اینگونه بود:این موارد در فوتبال زیاد است و هنوز رای به باشگاه اعلام نشده و من هم از طریق همین کانالهایی که شما اطلاع پیدا کرده اید با خبر شده ام.با توجه به پرونده مهدی طارمی و باشگاه ریزه اسپرت،طبیعی است که پرونده های اینچنینی نیز در جامعه بازخورد داشته باشد و مانند این است که وامهای کلان پرداخت کنند برخی سواستفاده کنند و دیگر حتی وامهای قرض الحسنه و اردواجی هم پرداخت نکنند!

 

ایزدپناه سرپرست باشگاه شاهین شهرداری دیگر مهمان تلفنی برنامه بود که روی خط آمد و در این باره اعلام کرد:قبلا هم هشدار داده بودم که میلاد شعبانلو بازیکن شاهین شهرداری است و حتی در هیات فوتبال به آقای حاجی زاده گفتم این بازیکن ماست و عواقب بدی خواهد داشت و دوست نداریم خدشه ای به روابط دو باشگاه پیش بیاید.

انصافا الان هم دوست نداریم مشکلی برای ایرانجوان که تیم همشهری ماست پیش بیاید اما وقتی این کار انجام شد ما هم برای احقاق حق باشگاه وارد عمل شدیم.نامه اعتراض آمیز ما به کمیته تعیین وضعیت رفت و هر دو طرف را به جلسه فرا خواندند که در این میان دو هفته ای برای حل مشکل وقت بود .تا قبل از اینکه رای صادر شود این فرصت بود که بین دو باشگاه تعامل صورت پذیرد و رضایت میلاد شعبانلو صادر شود که اینکونه نشد! تا اینکه روز چهارشنبه به ما اعلام شد که رای به هیات فوتبال استان ابلاغ شده است و بر این اساس باشگاه ایرانجوان دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم و جریمه ۹۵ میلیون تومانی مشترکی برای بازیکن و باشگاه در نظر گرفته شده است.واقعیت این بود که ما هم راضی نبودیم که باشگاه بزرگی مانند ایرانجوان اینگونه ضرر و زیان ببیند چرا که فوتبال بوشهر را با دو تیم شاهین و ایرانجوان میشناسند اما این رای ابلااغ شده است! شعبانلو بازیکن ماست و مشکلی با وی نداریم ،امیدوارم این مسئله ختم بخیر شود.

 

علی وزیری در مورد صحبتهای ایزدپناه و اتفاقات رخ داده تصریح کرد:از حسن نظر آقای ایزدپناه تشکر میکنم ،این اتفاق با رضایت دو باشگاه ایرانجوان و شاهین در استیناف قابل حل است و امیدوارم این مشکل رفع شود.دوستان ما با اداره ورزش و جوانان رایزنی کردند تا مسئله خاتمه یابد و ما هیچ مشکلی با باشگاه همشهری نداریم!

 

مدیر عامل باشگاه ایرانجوان در مورد اعتراضات شنیده شده در پایان بازی ایرانجوان و آلومینیوم به کادر فنی گفت:در فوتبال ما اثبات شده هواداران هر چه گفتند ،واقعیت دارد.در کادر فنی مشکل داشته و داریم و این کادر ۸سال است در ایرانجوان فعالیت میکنند که زحمات زیادی هم کشیده اند .کمترین پول را گرفته اند در سخت ترین شرایط ممکن! امسال هوادارا ما خواست که مدیریت تغیر کند که تغیرات ایجاد شد.متاسفانه ما بد شروع کردیم  که این برمیگردد به زمان شروع ما و وضعیت قرمز ابتدای فصل ،به فدراسیون مراجعه کردیم میگفتند یک میلیارد بدهکاری،هیات فوتبال هم همچنین و مشکلات دیگر …این کادر هم ایثار کرد و استارت زده شد .ما هم اعتقاد داریم این کادر ضعیف است و هیات مدیره نیز تلاش میکند تا بتواند کمکهای لازم را انجام دهد تا از این وضعیت جدا شویم .

 

مدیر عامل ایرانجوان در مورد مشکلات تیمش اظهار داشت:قبلا هم گفته ام،هنوز تاسیسات باشگاه در اختیار ما نیست.دفتر باشگاه ایرانجوان هنوز در کارخانه یخ سازی من است و دوستان اماکن باشگاه را در اختیار ما قرار نداده اند! خوابگاه داریم اما بازیکنان ما در هتل زندگی میکنند ! انتظار داشتیم دوستان قبلی با سلام و صلوات و خیر مقدم باشگاه را تحویل دهند تا وارد مسائل حقوقی نشویم که اینگونه نشد ،بهترین خوابگاه را داریم اما بازیکنان باید در هتل زندگی کنند تا هزینه ماهانه ۳۰ الی ۴۰ میلوین تومان روی دست باشگاه ایرانجوان افتاده شود.آیا این خوب است؟وضعیت بودجه ای مملکت و شرایط استان را همه میدانند .

 

وی در خاتمه در پاسخ به این سوال که اعتراضاتی مبنی بر مشکلات نقل و انتقال در ابتدای فصل باشگاه ایرانجوان را چگونه ارزیابی میکند ،اینگ.نه پاسخ داد:ببینید ما همه مسائل را به دیده منت قبول کرده ایم و زیر نظر داریم.یکشنبه جلسه هیات مدیره خواهیم داشت و قطعا اگر موارد مطرح شده صحت داشته باشد هیات مدیره برخورد خواهد کرد!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.