قروی هافبک شاهین شهرداری:به استقلال و پرسپولیس هم گل زده ام اما اولیم گلم برای شاهین چیز دیگری بود

شناسه خبر: 3611
تاریخ انتشار: 23 مهر 1396

هافبک میانی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در گفتگو با روزنامه پیام عسلویه گفت:آمده ام به بوشهر تا باز هم به روزهای خوب فوتبال ام برگردم.

 

اسماعیل قروی که اولین گل فصل خود را با لباس شاهین شهرداری در مقابل نماینده مازندران به ثمر رساند اعتقاد دارد که بوشهر و فوتبال این شهر همیشه سکوی پرتاب بازیکنان زیادی بوده و او هم می خواهد در بوشهر گذشته خوب خود را باز هم تکرار کند.

 

با او که همکلام شدیم ابتدا می گوید:من افتخارم این است که در همه رده های ملی فوتبال پایه بازی کرده ام و یک مصدومیت شدید باعث شد از اردوی تیم ملی امید ایران خط بخورم.همینجا بگویم  تیمی که به بوشهر امد شموشک نبود و تنها نماینده مازندران است.من همه رده های شموشک را با افتخار بازی کرده ام و مدیون این باشگاه و زنده یاد درویش هستیم چرا که فوتبال مازندران را آن مرحوم سر و سامان داد.

 

قروی در ادامه گفت:انتخاب شاهین شهرداری برای من یک شانس دوباره برای بازگشت به روزهای خوب گذشته است و زمانی که آقای کللی فرد برای حضور در بوشهر از من دعوت کرد،درنگ نکردم و راهی این شهر فوتبالخیز شدم.در این مورد با دوستان زیادی از جمله وحید نعمتی همبازی ام در شاهین شهرداری مشورت کردم علاوه بر این عزت پورقاز مدافع تیم ملی نیز که در بوشهر با جهش خیره کننده ای به تیم ملی رسید ،انتخابم را خوب دانست تا با روحیه بهتری راهی اینجا شوم.

 

هافبک تیم فوتبال شاهین شهرداری تصریح کرد: آمده ام تا در اینجا دیده شوم و روزهای خوب گذشته ام را تکرار کنم.خیلی آرزوها دارم و برای لحظه لحظه حضورم در بوشهر برنامه ریزی کرده ام تا در کنار این هواداران پر شور جشن صعود بگیریم.تیم خوبی داریم و خودم به شخصه افتخار شاگردی حمید کللی فرد را داشته ام و از جمله ادمهای پاک فوتبال ایران است.قرار ما این است که شاهین شهرداری لیگ یکی شود و در این راه باید با تسلط کامل این هفته ها را سپری کرده و برای مرحله های بعدی آماده شویم.

 

وی که اصالت بندر ترکمن و شهر سیمین شهر را دارد پیرامون بازی مقابل نماینده مازندران و گلی که به ثمر رساند گفت:قبلا گل زیاد زده ام ،حتی در لیگ برتر به رحمتی هم گل زدم،هم به استقلال هم به پرسپولیس گل زده بودم اما اولین گلم برای شاهین در حضور هواداران لذت خاصی داشت  .باید همین روند را حفظ کنیم تا انشالله به کمک مسئولین شهرداری و مردم راهی لیگ یک شویم.

 

قروی در مورد تشویق هواداران شاهین که وی را تیموریان صدا میکردند حرفهای جالبی زد:نمیدانم شاید تشابه ظاهری من و آندو باعث شده من را تیموریان صدا و تشویق کنند البته با اندو در تیم ملی امید همبازی بوده ام ،با این حال مهم خوشحالی این مردم است که شاد و خندان ورزشگاه را ترک کنند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.