آخرین خبرها از شاهین شهرداری:قطع همکاری با قنبری /هیچ کس به داد بازیکنان نرسید خودشان با وسیله نقلیه شخصی، انزلی را به سمت تهران ترک کردند!

شناسه خبر: 36159
تاریخ انتشار: 09 بهمن 1400

باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در بدترین وضعیت ممکن اداره می شود و هر روز اتفاقات عجیب و غریبی از این باشگاه شنیده می شود که جدید ترین خبر را باید در ماجراهای بعد از شکست مقابل ملوان انزلی دید و شنید!

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر صبح روز شنبه خبری مبنی بر پایان همکاری مهدی قنبری سرمربی جوان این تیم روی خروجی رسانه رسمی این باشگاه اطلاع رسانی شد.این خبر با تصمیم مدیر عامل جدید این باشگاه که فردی بنام رحمانی است اعلام شد.

اما در ادامه از انزلی خبر رسیده که پولی بابت پرداخت هزینه های هتل بازیکنان و خروج از این شهر وجود ندارد و بازیکنان این تیم که اکثرا جوانان بومی هستند، وقتی میبینند خبری از مدیر عامل نیست از هتل خارج شده و با ماشین سواری و کرایه هایی که از جیب پرداخت کرده اند راهی تهران شده اند! در این میان اگر خدای ناکرده در جاده برای بازیکنان اتفاقی رخ بدهد مشخص نیست چه کسی جوابگو باید باشد و نقش مدیر عامل جدید در این تیم چیست!

این اتفاقات که فقط مایه آبرو ریزی برای فوتبال شهری است که فرزند آن{مهدی طارمی} گل صعود به جام جهانی فوتبال را برای ایرانی ها به ثمر رسانده اما در این میان نقش شهردار بوشهر و شورای شهر به عنوان مالکان این باشگاه چیست! استاندار بوشهر ،مدیر اداره ورزش و جوانان و رئیس هیات فوتبال استان در این وضعیت قرمز چه نقشی ایفا میکنند!

آیا این همه توهین به غرور چند بازیکن جوان و با معرفت که تیم را تنها نگذاشته اند، بس نیست!

بیش از این با آبروی فوتبال بوشهر و نام شاهین بازی نکنید و هر چه زودتر به داد این فوتبال برسید!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.