فغان حمید کللی فرد از سیرجان به بوشهر: آقای استاندار به داد فوتبال بوشهر برسید که تحقیرش دل همه ما را بدرد آورده!مرگ فوتبال بوشهر روزی است که ایرانجوان و شاهین در فاصله چند روز ۷ گل دریافت کنند!

شناسه خبر: 36184
تاریخ انتشار: 10 بهمن 1400

حمید کللی فرد سرمربی نامدار بوشهری که این فصل در سیرجان و باشگاه آرمان گهر این شهر مشغول به کار است در گفتگوی اختصاصی با پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر می گوید:از دیدن این روزهای فوتبال بوشهر سر درد گرفته ام و مانده ام ما بوشهری ها با خودمان چکار میکنیم که حال و روز دو تیم پرطرفدار شهر به این وضعیت فاجعه بار درآمده است!

وی ادامه داد:خیلی خودم را گرفتم حرفی نزنم اما من و امثال من مدیون فوتبال بوشهریم و فکر میکنم باید گفتنی ها را گفت! آقای استاندار بوشهر شما اهل همین استانی و بومی ،پس لطفا به داد این همه جوانان در بوشهر برسید که روزانه با ما درد و دل میکنند و از این روزهای بد فوتبال بوشهر حرف میزنند.

آقای استاندار گل صعود ایران به جام جهانی را یک بوشهری بنام مهدی طارمی زده که او افتخار همه ماست اما دو تیم شهر او در انتهای جدول لیگهای دسته یک و دو دست و پا میزنند.مرگ فوتبال روزی است که در یک هفته ایرانجوان و شاهین روی هم ۷ گل دریافت کنند !

سرمربی سابق باشگاه شاهین شهرداری اضافه کرد:من استخوان خورده کرده این فوتبالم و اکنون هم سیرجان به دوست قدیمی خودم شهبا کمک میکنم در نهایت آرامش اما دلم درد میگیرد که میبینم یا میشنوم بازیکن بیست ساله بوشهری از انزلی تا تهران خودشان پول جمع میکنند تا به تهران برسند آنهم بعد از بازی سنگین مقابل ملوان ،این چه نوع تیمداری است ! آقایان حاضر در شهرداری و شورا این لجاجت با شاهین یا ایرانجوان نیست بلکه نابودی فوتبال در بوشهر است که شاهد هستیم.چه بر فوتبال تاریخی بوشهر آمده که یکی به عنوان معاون ورزشی و دیگری به عنوان مدیر عامل این تصمیم ها را برای تیمهای ما میگیرند که این شده حال و روز دو تیم بزرگ شهر…رئیس هیات فوتبال استان و مدیر اداره ورزش و جوانان در این روزهای فاجعه بار دو تیم ایرانجوان و شاهین چه تدبیری کرده اند من نمیدانم!

 

کللی فرد تاکید کرد:امشب شنیدم وینگو بگویچ به عنوان سرمربی شاهین شهرداری معرفی شده،این تیم تا کنون یک ریال پیش پرداخت به بازیکنانش نداده چگونه و با چه پشتوانه ای به دنبال این بنده خدا رفته اند که ۷۰ و اندی سن دارد.کاری به مسائل فنی ندارم ،قنبری مربی جوانی بود که حداقل بومی بود و سعی کرد تیم به دسته سوم سقوط نکند اما آیا مشکل تیم فقط فنی بود!

این همه شاهینی و بزرگان فوتبال بوشهر حداقل یک بار کنار یکدیگر قرار بگیرند ،شهردار بوشهر یک تصمیم خوب بگیرد افراد حاضر در شورا هم وارد شوند و وضعیت مدیریتی این باشگاه را سر و سامان دهند.خدا شاهده این وضعیت را میبینم که تیمهای ما سه تا و چهار تا دریافت میکنند ،خستگی سالها زحمت در فوتبال بوشهر برتنم مانده و مجبور شدم سکوتم را بشکنم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.