سوژه روز:این ۴۸ ساعتی که بر فوتبال بوشهر گذشت اما هنوز برای برخی درس عبرت نشده!

شناسه خبر: 36380
تاریخ انتشار: 25 بهمن 1400

طی ۴۸ ساعت گذشته فوتبال بوشهر در فوتبال دنیا به ستاره هایش مینازد و می بالد اما بی صاحبی فوتبال و عدم درک صحیح باعث شده تا تیمهای فوتبال در شهر بوشهر وضعیت جالبی نداشته باشند!

مهدی طارمی در الکلاسیکوی پرتغال به شکلی میدرخشد که رسانه های معتبر آن کشور بلادرنگ به ستاره بوشهری و گل زیبایش میپردازند!

در لیسبون پرتغال محمد محبی در ورزشگاه خانگی “استادیو دا لوز” که محل برگزاری بازی های تیم بزرگ بنفیکا است یک گل زیبا به ثمر رساند تا نشان دهد استعداد و شایستگی های زیادی دارد .محمد مشایخ در اولین بازی لیگ برتری فصل جدید دروازه رشید مظاهری چند میلیاردی را باز میکند و مهدی قایدی یک روز قبل در امارات با یک پاس گل تیمش را از شکست نجات میدهد!

متین کریم زاده اولین بازی رسمی اش را با لباش نساجی مقابل پرسپولیس انجام داد،روبروی متین هم محمد شریفی محصول باشگاه شاهین به بازی می آِید و محمد دانشگر یک دژ بزرگ در قلب دفاع آبی ها است .بهروز نوروزی و ابراهیم صالحی و حسین پورامینی هم داریم!

اسمها را یک بار دیگر مرور کنید از لیگ برتر پرتغال تا لیگ امارات و همین لیگ برتر خودمان ،هر چه هست درخشش بوشهری هایی است که مردمان این استان به آنها می بالند اما یک نگاه به شاهین و ایرانجوان بندازیم که در چه شرایطی در حال تیمداری هستند و نیروگاه اتمی و نفت گاز دردی را برای جوان بوشهری دوا نیمکنند {هر چند در این مورد خودی ها بیشترین تقصیر را دارند }

عاقبت تیمداری در دو تیم مطرح شهر به دست چه افرادی افتاده و اندوه هواداران دو تیم کی پایان یابد ،خدا داند و بس!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.