هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول/ شاهین شهرداری ۰ ویستا توربین / شاهینی که مستحق باخت نبود اما…

شناسه خبر: 36836
تاریخ انتشار: 24 فروردین 1401

شاهین شهرداری در شبی که حداقل باید یک امتیاز میگرفت مقابل حریف تهرانی بازنده شد.

در چهارچوب هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ دسته اول شاهین شهرداری بوشهر میزبان تیم ویستا توربین بود. این مسابقه در ورزشگاه شهید مهدوی برگزار شد که شاگردان بلادی توانستند با استفاده از موقعیت خود تیم قعر جدولی شاهین را شکستند و از مرز ۳۰ امتیاز در اولین سال حضور در لیگ یک عبور کند.

ویستاتوربین که هفته گذشته در دقایق پایانی مقابل رایکای بابل به گل رسید و کار را به تساوی کشانده بود در این هفته نیز برنامه ویژه‌ای در نیمه دوم داشت و توانست دروازه میزبان را باز کند.در نیمه اول در دو نوبت شاگردان آرامش می توانستند به گل برسند که این امر میسر نشد تا اندک حاضران در ورزشگاه حسرت گلزنی برای میزبان را داشته باشند.

 

تک گل ویستا توربین در دقیقه ۵۹ توسط مرتضی نگهداری به ثمر رسید. پس از گل ویستا تلاش های دو تیم و به خصوص شاهین برای فرار از شکست بی‌نتیجه ماند تا بازی با همین نتیجه یک بر صفر به پایان برسد.

با این پیروزی، شاگردان بلادی ۳۱ امتیازی شدند و در رده دوازدهم جای گرفتند. شاهین شهرداری بوشهر نیز که با این روند خود را برای سقوط به لیگ دو آماده می کند همچنان ۱۱ امتیازی است و حال و روز بدی در قعر جدول دارد


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.