هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول/شاهین شهرداری ۰ مس کرمان ۱ / نبرد جانانه شاهینی ها مقابل مس مدعی با یک اشتباه عجیب تبدیل به هیچ شد!

شناسه خبر: 37000
تاریخ انتشار: 10 اردیبهشت 1401

هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ دسته اول در حالی خاتمه یافت که شاهین شهرداری در خانه میزبان مس کرمان مدعی بود.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر مس کرمان با یک هواپیمای چارتر راهی بوشهر شده بود تا با کسب سه امتیاز این بازی طلسم نرفتن به لیگ برتر برایشان خاتمه یابد.

محمود آرامش و شاگردانش با انگیزه های زیاد مقابل نارنجی پوشان مس بازی کردند .در نیمه اول هر دو گلر از جمله پرکارترین بازیکنان زمین بودند.فرار تماشایی میلاد صارمی هافبک با تجربه مسی ها به سمت دروازه تیم سابقش تبدیل به گل می شد که احسان بخش اولین واکنش تماشایی بازی را به نمایش گذاشت.در ادامه شوت زیبای محمد جواد مرادی به تیر دروازه مس کرمان برخورد کرد .

حرکات تکنیکی هادی علوی و دوندگی بی امان یک جوان بنان حسین ماهینی در خط میانی در ترکیب شاهین نشان داد فوتبال بوشهر در بدترین روزهایش هم خالی از بازیکن با استعداد نیست اما یک اشتباه عجیب از مدافع مرکزی شاهین شهرداری {صالح غلامی} و پاس رو به عقب او باعث شد تا یاسر فیضی مهاجم تازه نفس مس در موقعیت تک به تک با گلر موفق شاهینی ها در این روز داشته باشد اما این بار نتوانست دروازه تیمش را نجات دهد و همین گل سرنوشت بازی را رقم زد.

در ادامه ده بازیکن حاضر در زمین بوشهری شدند  و شوت زمینی و زیبای حسین ماهینی با واکنش زیبای شهداد نژاد به کرنر رفت.

در دقیقه نود بازی داور مسابقه محمد رضا میمدی مدافع پیش تاخته بوشهری ها را روز پرفروغی سپری کرده بود از زمین اخراج کرد تا این بازی با نتیجه ۱بر۰ به سود مس کرمان خاتمه پیدا کند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.