بهروز نوروزی فرد مدافع بوشهری پیکان:پیشنهاد ! با پیکان قرارداد دارم و تصمیم گیرنده باشگاست

شناسه خبر: 37526
تاریخ انتشار: 24 خرداد 1401

مدافع بوشهری پیکان می گوید یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارم و پیرامون پیشنهادات مطرح شده باشگاه باید تصمیم بگیرد.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر بهروز نوروزی فرد در گفتگو با خبرنگار ما با بیان مطلب فوق ادامه داد:سال خوب اما سختی را پشت سر گذاشتم ولی جایگاه پیکان در جدول رده بندی لیگ برتر نشان میدهد عملکرد مجموعه ما موفق بوده است.یک تیم جوان و جسور که آقا مجتبی روانه لیگ کرد و رو شدن این همه جوان مشخص میکند کار پیکان درست بوده است هر چند با تجربه های پیکان مانند ابراهیم صالحی نقش موثری در این موفقیت داشتند.خودم هم نمیدانم به عنوان یک بازیکن ۲۸ ساله از جوانها بودم یا باتجربه ها{باخنده} فعلا به بوشهر آمده ام تا چند روزی استراحت کنم .

نوروزی فرد پیرامون پیشنهادات از تیم صنعتی برای فصل جدید پاسخ جالبی داد و گفت:راستش را بخواهید من آدم آرام و بی حاشیه ای هستم بازارگرمی هم بلد نیستم ، خودم هم شنیده ام اما چون بازیکن پیکان هستم هر تیمی من را بخواهد طبق اصول حرفه ای باید با باشگاه مذاکره کند.در پیکان فصل خوبی را تجربه کردم و باید دید در آینده چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

مدافع سابق شاهین شهرداری پیرامون وضعیت فوتبال بوشهر از کلمه “حیف “استفاده کرد و ادامه داد:حیف که دو تیم مطرح شهر سقوط کرده اند و اگر آدم فوتبالی بخواهد به بچه های مظلوم بوشهری فکر کند باید به روزهایی فکر کند که بچه های ما برای دیده شدن باید در تست تیمهای استانهای دیگر شرکت کنند و این حق فوتبال بوشهر نیست!

استعداد و توانایی بچه های ما بر هیچ کس پوشیده نیست شما ببینید همین شاهین سقوط کرده در ده هفته پایانی چه جوانان جویای نامی رو کرده که مطمن هستم خواهان دارند اما حیف نیست این بچه های برای تیمهای استان و در سطح بالا بازی نکنند!

 

بهروز نوروزی فرد پیرامون مدافعان تیم ملی و عملکرد آنها مقابل الجزایر اینگونه توضیح داد:فوتبال یعنی سلیقه و همین باعث می شود مربیان تصمیمات خاص خود را بگیرند. مدافعان ما هر کدام در باشگاههای خود ستاره هستند و باید در وظایف تیمی منسجم تر شویم.امسال و بخصوص ابتدای فصل من در ترکیب پیکان همه تلاشم را کردم تا نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنم و همچنان امید دارم در فصل آتی روند خودم را ادامه دهم .امیدوارم تیم ملی در همین ماههای باقی مانده بهتر ساپورت شود و در جام جهانی نتایج خوبی را بگیریم.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.