حسرت برد خانگی برای ایرانجوان این بار در حضور گواردیولای وطنی!/ ایرانجوان بوشهر ۱ ملوانن انزلی ۱

شناسه خبر: 3800
تاریخ انتشار: 29 مهر 1396

 

هفته دهم لیگ یک/ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر

داور: محمد ملکی           کمک ها:  امیر داوود زاده     بابک خسروی

 

تماشاگر :حدود ۱۵۰۰نفر

 

ترکیب ایرانجوان:وحید اصغرزاده،حسین بازیاری،میثم خداشناس،صادق گشنی{۷۰حسین کاظمی}حمدالله ابدان{۶۰سجاد فیض الهی}اویس کرد جهان،سجاد مشایخ{۲۵حسین موجی}احمد الجبوری،مسعود نظرزاده،رضا حسن زاده،حمید رضا نادری

 

 

 

ترکیب ملوان انزلی:حجت صدقی،مهیار زحمتکش،مهیار نوری،وحید حیدریه،محمد روشن دل{۶۵صاحب محبی}ایمان باصفا{۷۷حسین شنانی}پژمان نوری،امین جهان کهن،حسین قنبری{۶۱رضا نبی زاده}بابک مرادی و شهریار مقانلو

 

اخطار:وحید اصغرزاده،سجاد مشایخ،حسین کاظمی برای ایرانجوان

مهیار نوری،محمد روشن دل برای ملوان

 

 

 

گزارش بازی:ایرانجوان بوشهر در هفته دهم لیگ یک مقابل ملوان انزلی متوقف شد تا حسرت اولین برد خانگی همچنان برای این تیم باقی بماند.

 

به گزارش فوتبال بوشهر این بازی که برای هر دو تیم ریشه دار فوتبال ایران از اهمیت زیادی برخوردار بود در نهایت با تساوی ۱بر۱ خاتمه یافت .دلگرم که با کمترین تغیر ممکن از بازی گل گهر به این بازی آمده بود برای رسیدن به گل دل به حرکات جبوری داشت که یک بار بالاخره نتیجه داد. اولین جرقه بازی را اصغر زاده دروازبان ایرانجوان با مهاری زیبا رقم زد اما در دقیقه ۱۹ روی یک ارسال ساده و خطای مدافع جوان ایرانجوان روی بابک مرادی باعث شد تا داور مسابقه اعلام پنالتی کند،مرادی خودش پشت ضربه ایستاد و گل انزلی چی ها را به ثمر رساند.

 

بعد از گل ایرانجوان به خود آمد و چند موقعیت خوب را روی دروازه ملوان ایجاد کرد.مصدومیت سجاد مشایخ در دقیقه ۲۵ یکی از تعویض های هجومی ایرانجوان را برای رسیدن به گل کم کرد.حسین موجی با تجربه وارد میدان شد تا قلب دفاع ایرانجوان را رهبری کند،نیمه اول با همین یک گل خاتمه یافت تا میزبان بوشهری برای نیمه دوم به فکر برنامه ای جدید باشد.احمد الجبوری که در این بازی بهتر از بازی های قبل کار کرده بود در دقیقه ۵۷ با فراری تماشایی در محوطه ۱۸ قدم با خطا متوقف شد تا طبق بازی های گذشته اویس کرد جهان پشت ضربه پنالتی قرار بگیرد و او هم گل تساوی بازی را به ثمر رساند.

 

بعد از گل ایرانجوان باز هم بهتر کار کرد اما از دقیقه ۷۵ به بعد این مهمان شمالی بود که اندکی بهتر کار کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت.نبض میانه میدان ایرانجوان در روز دوندگی بی امان مسعود نظرزاده بهتر از پژمان نوری کاپیتان با سابقه شمالی ها کار کرد اما بدون تعارف ایرانجوان همچنان به بنزین سبز یا بازیکنان جوان بخصوص در فاز هجومی نیاز دارد.

 

با این تساوی ایرانجوان ۷ امتیازی شد و در مکان ۱۶ جدول قرار گرفت.

 

 

 

بهترین بازیکن میدان:مهیار زحمتکش در قلب دفاع ملوان یکی از خوبهای تیمش بود.در ایرانجوان هم مسعود نظرزاده در ۳۵ سالگی مانند یک جوان به عنوان هافبک دفاعی تیمش خوب کار کرد،ضمن آنکه احمد جبوری به جز ۲۰ دقیقه پایانی که نفس کم آورد یکی از بهترینهای تیمش لقب گرفت.

 

 

 

 

اتفاق ویژه:این بازی باز هم پخش زنده تلوزیونی نداشت و تنها با صدای مجتبی صالح احمدی از رادیو بوشهر زنده پخش شد.عبدالله ویسی سرمربی نام آشنای استقلال خوزستان در ورزشگاه شهید بهشتی حضور داشت و بازی را نظاره گر بود!

 

 

 

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.