میردخت سرمربی تیم جوانان ایرانجوان بوشهر:در این سه سال استعدادهای خوبی برای باشگاه پرورش دادیم،امیدوارم اختلافات داخلی ایرانجوان روزی تمام شود!

شناسه خبر: 38537
تاریخ انتشار: 06 بهمن 1401

سرمربی تیم جوانان باشگاه ایرانجوان بوشهر از سختی های سه سال گذشته که بر او و تیمش گذشت حرف زد.

میلاد میردخت در گفتگو با پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر ابتدا گفت:سه سال پیش و با حضور آقای خرمزی روی نیمکت تیم بزرگسالان باشگاه ،من و دوستانم تیم جوانان را تشکیل دادیم.تیمی وجود نداشت و با کمک دوستان و هواداران امتیاز لیگ استان را خریدیم تا مراحل پیشرفت را زودتر طی کنیم که به لیگ های کشوری راه پیدا کنیم.

وی ادامه داد:روزها و هفته ها سخت گذشت .کدام باشگاه در ایران سراغ دارید که رستوران ،سالن بدنسازی ،زمین تمرین و کافی شاپ داشته باش اما نتواند از آنها استفاده کند.در این سه سال موهای سرم سفید شد تا تیم جوانان به بهترین شکل و در حد توان اداره شود.

در سه سال گذشته حدود یک میلیارد تومان هزینه تیمداری رده جوانان شد.در سفرهای تیم جوانان هواداران و پیشکسوتان باشگاه و افرادی که شاید دوست نداشته باشند اسمی از آنها آورده شود ما را تنها نگذاشتند.همین حالا سه نفر دوست با هم بخواهند راهی سفر شوند چقدر هزینه دارد؟ شما فکرش را کنید که گاها در هتل گیر میکردیم اما هواداران و رفقا ما را تنها نگذاشتند فقط آرزو میکنم این اختلافات کنار گذاشته شود و باشگاه برای صعود آماده شود.مسئولین باشگاه هم با آماده کردن خوابگاه و کمک تدریجی بالای ۱۲۰ میلیون تومان به تیم ما کمک کردند تا بتوانیم آینده این جوانان را برای ورود به تیم بزرگسالان تضمین کنیم.

سرمربی تیم جوانان ایرانجوان تصریح کرد:سال گذشته تیم یکدستی در رده جوانان و رقابتهای لیگ یک کشور روانه مسابقات کردیم و مطمنم در صورت حضور تیم بزرگسالان در رقابتهای لیگ دسته سوم ،چند بازیکن مستعد ما در تیم بزرگسالان دیده خواهند شد.رضا مظفری همیشه و در شبانه روز کنار من بود .آقایان عطا وزیری و خرمزی نگاه مثبتی به تیم ما داشتند و اکنون خوشحالم پشتوانه خوبی برای تیم بزرگسالان آماده شده است.

وی در پایان با نام بردن از بزرگانی مانند خرسند و تاجدینی که در باشگاه ایرانجوان زحمات زیادی کشیده اند گفت:ابتدای راه مربی گری هستم و تلاش میکنم ادامه دهنده راه این بزرگان باشم.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.