آینده مبهم «طارمی»؛ ستاره ایرانی در راه پاریس؟

شناسه خبر: 39266
تاریخ انتشار: 30 اردیبهشت 1402

 

شایعات جنجالی درباره آینده «مهدی طارمی» مطرح است و احتمال حضور او در تیم‌های مطرح به میان آمده است.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، مهدی طارمی در سودای کسب عنوان قهرمانی لیگ ۲۳-۲۰۲۲ با تیم پورتو است و تلاش می‌کند تا بار دیگر همراه این تیم بتواند فاتح رقابت‌های باشگاهی پرتغال شود. طارمی که هنوز یک فصل دیگر با تیم پورتو قرارداد دارد، در سودای جدایی از جمع شاگردان سرجیو کونسیسائو است و گفته می‌شود احتمال جدایی طارمی از پورتو در تابستان پیش‌رو محتمل است و همین مسئله باعث شده تا گمانه‌زنی‌های متعددی درباره آینده ستاره فوتبال ایران مطرح شود.

طارمی که در سالیان گذشته هم سوژه بازار نقل‌وانتقالات بود، در حالی به پایان سومین سال حضورش در پورتو نزدیک می‌شود که در فصل اخیر توانسته روزهای رویایی را در عرصه باشگاهی و البته ملی بگذراند و همین مسئله می‌تواند زمینه‌ساز انتقالی جذاب برای مهدی طارمی در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی پیش‌رو شود. ستاره ایرانی در فصل جاری توانسته در لیگ پرتغال ۱۷ گل در ۳۱ بازی بزند و در لیگ قهرمانان اروپا هم ۵ گل در ۷ مسابقه به‌ثمر رسانده است. ضمن آنکه او در تیم ملی ایران هم موفق شد ۲ بار دروازه تیم ملی انگلیس را در جام جهانی باز کند.

در انتظار همبازی شدن با «امباپه»؟

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به دنبال تغییر و تحولات در فهرست خود به ویژه در خط حمله است و شایعاتی درباره لیونل مسی و نیمار به گوش می‌رسد. با وجود مطرح شدن بحث جدایی مسی و نیمار، حالا مدیران باشگاه فرانسوی به دنبال تقویت خط حمله تیم‌شان هستند و شایعات جنجالی پیرامون آینده خط حمله پاری‌سن‌ژرمن به گوش می‌رسد.

رسانه اوجوگو پرتغال با انتشار خبری ویژه درباره آینده مهدی طارمی مدعی شده است: «۳ باشگاه فرانسوی به دنبال جذب مهدی طارمی در فصل نقل‌وانتقالاتی پیش‌رو هستند. بر اساس این گزارش، پاری‌سن‌ژرمن که در آستانه از‌دست‌‌دادن مسی قرار دارد، به دنبال جذب ویکتور اوسیمن خواهد بود و طارمی را به عنوان یک مهاجم ذخیره باتجربه مدنظر دارد. همچنین باشگاه‌های لیل و نانت هم به دنبال جذب گلزن اول سال‌های اخیر پورتو هستند».

فنرباغچه و بایرن مونیخ، دیگر مشتریان «طارمی»

رسانه فنر آژانس ترکیه هم در صفحه توییتری خود از احتمال حضور مهدی طارمی و سردار آزمون در باشگاه فنرباغچه ترکیه پرده برداشته است. این صفحه توییتری مدعی شده که مدیران باشگاه فنرباغچه برای تقویت تیم خود برای فصل آینده به دنبال جذب ۷ بازیکن هستند که مهدی طارمی و سردار آزمون در این فهرست نام‌شان به چشم می‌خورد.

سایت ترانسفرمارکت هم در صفحه مرتبط با مهدی طارمی آینده ستاره ایرانی را در بایرن‌مونیخ تخمین زده و پیش‌بینی کرده که به احتمال ۸۰ درصد مهدی طارمی فصل آینده در بوندسلیگای آلمان حضور خواهد داشت. هنوز ۲ هفته دیگر از رقابت‌های باشگاهی لیگ پرتغال باقی‌مانده و یاران مهدی طارمی در فینال جام حذفی هم حضور دارند و به نظر می‌رسد که ستاره ایرانی بعد از این ۳ مسابقه حساس و سرنوشت‌ساز که می‌تواند ۲ قهرمانی برای او در پی داشته باشد، درباره آینده فوتبالی‌اش تصمیم خواهد گرفت.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.