گسار باشگاهی از دل شهر بوشهر که حالا برای لیگ دسته سوم آماده می شود

شناسه خبر: 39545
تاریخ انتشار: 30 مرداد 1402

گسار تیم قدیمی محله جبری در شهر بوشهر که سال گذشته قهرمان رقابتهای لیگ برتر بزرگسالان استان شده بود در تکاپوی حضور در رقابتهای لیگ دسته سوم کشور مشغول یارگیری است .

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر سجاد مشایخ کاپیتان سابق ایرانجوانی ها که عرق ویژه ای به تیم محله پدری اش دارد در کنار دو برادرش محمد حسن و غلام رضا و برادران حسن پور سعی دارند تیمی بومی برای مرحله اول لیگ دسته سوم روانه مسابقات کنند.در روزهایی که ایرانجوان و شاهین دو تیم پرطرفدار شهر بوشهر حال و هوای خوبی ندارند رقیب سنتی آنها در دهه ۶۰ اولین حضور در رقابتهای کشوری را تجربه میکنند.

گسار با رضا نظرزاده قهرمان استان شد و اکنون با محمود آرامش لیگ دسته سوم را استارت میزند.حسین صبوحی و یوسف رستم نیز کمکهای آرامش خواهند بود. حسن غریبی نیز سرپرست این تیم منصوب شده اما جذاب ترین بخش کار یارگیری این باشگاه است که با توجه به داغ بودن نقل و انتقالات لیگ استان این روزها حال و هوای خاصی را شاهد هستیم.

امین مشایخ مرد تکنیکی و همان مسی تیمهای شاهین و ایرانجوان بعد از چند سال دوری و سپری کردن مصدومیت شاید بزرگترین اسمی است که گسار در نقل و انتقالات  رو کرده است.

بازی های خانگی این تیم در فصل گذشته اکثر قدیمی های محله جبری را به ورزشگاه کشاند تا شاهد حضور بیش از ۲ هزار نفر در هر بازی خانگی این تیم باشیم.حالا وضعیت فرق کرده و گسار در رقابتهای لیگ سه کشور می خواهد مدعی صعود باشد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.