حمید کللی فرد:خطای دروازبان حریف پنالتی بود،شکر که صدرنشین هستیم

شناسه خبر: 3984
تاریخ انتشار: 03 آبان 1396

حمید کللی فر سه شنبه شب پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر نیروی زمینی تهران در جمع خبرنگاران افزود: خدا را شاکریم که با کسب تساوی برابر نیروی زمینی موفق شدیم به صدر جدول گروه خود دست پیدا کنیم.
وی بیان کرد: در این دیدار تیم نیروی زمینی بازی جوانمردانه ای را ارائه نکرد و با هر شیوه ای سعی در کسب برد در این دیدار داشتند.
کللی فر اضافه کرد: در نیمه دوم آنها تنها قصد ضد حمله داشتند که در روی یکی از همین ضد حملات موفق به گلزنی شدند.
وی گفت: با دریافت این گل بود که تمرکز تیمی شاهین بهم ریخت و نتوانستیم در حمله به دروازه تیم حریف به گل برسیم تا در نهایت با پنالتی دقایق پایانی موفق به کسب تساوی شدیم.
کللی فر اظهار داشت: با توجه به شرایطی پس از دریافت گل رقم خورد تیم شاهین برای گریز از شکست خانگی متحمل سختی های فراوانی شد که با رسیدن به تساوی موفق به گرفتن رده نخست جدول شدیم.
وی در ارتباط با تصمیم داور برای اعلام پنالتی به سود شاهین گفت: این صحنه را درست ندیدم ولی با توجه به فیلمی که از آن دیدم دروازه بان مرتکب به خطا روی بازیکن شاهین شده است.
کللی فر ادامه داد: در هفته هشتم بازی ها نیز در کرمان با مس نوین دیدار می کنیم که این بازی به مراتب از چند بازی گذشته این تیم شرایط راحت تری پیش رو داریم.
وی افزود: در صورت برد برابر این تیم می توان همچنان صدرنشینی خود را در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور حفظ کنیم.
شاهین بوشهر با این تساوی با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به تیم های کارون اروند خرمشهر و داماش گیلان با ۱۵ امتیاز صدر نشین شد و تیم نیروی زمینی نیز با ۱۱ امتیاز به رده پنجم جدول رسید.
شاهین در هفته هشتم بازی ها در کرمان به مصاف مس نوین می رود و نیرو زمینی نیز در خانه با شموشک نوشهر دیدار می کند.

 

ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.