لیگ برتر فوتسال ایران/ مس سونگون با درخشش صمیمی به صدر جدول رفت

شناسه خبر: 4082
تاریخ انتشار: 05 آبان 1396

در آخرین و مهم‌ترین بازی هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال تیم‌های تاسیسات دریایی تهران و مس سونگون ورزقان که به ترتیب رده‌های اول و دوم جدول را در اختیار داشتند، از ساعت ۱۷ امروز در تالار هندبال به مصاف هم رفتند.

شاگردان شمسایی که دور رفت را با صدرنشینی به پایان رسانده بودند، نیمه اول مسابقه امروز را با نتیجه ۲ بر صفر واگذار کردند؛ سعید تقی‌زاده و حمید احمدی گلزنان مس سونگون در این نیمه بودند.

مس سونگون که در دور رفت، تاسیسات دریایی را با نتیجه ۲ بر یک شکست داده بود، امروز هم نمایش بهتری از این تیم ارائه کرد و در پایان با نتیجه ۵ بر ۲ در خانه تاسیسات دریایی به پیروزی رسید؛ حمید احمدی، علیرضا عسگری و وحید شمسایی(گل به خودی) در نیمه دوم برای مس گلزنی کردند و هر دو گل تاسیسات را شمسایی به ثمر رساند.

پیروزی مس سونگون موجب شد این تیم دوباره به رده اول جدول لیگ برتر فوتسال صعود کند و اجازه ندهد صدرنشینی تاسیسات بیشتر از یک هفته طول بکشد.

علی رضا صمیمی دروازبان برجسته و بوشهری فوتسال ایران مانند همیشه درون دروازه تبریزی ها بود و یکی از عوامل برد تیمش در این بازی حساس بود.دروازبان اول فوتسال ایران در ۱۴ بازی لیگ برتر تنها ۲۳ گل خورده و به تنهایی لقب کمترین گل خورده لیگ را تا کنون به خود اختصاص داده  است.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.