کنفرانس خبری مهدی رجب زاده در جم:تیمی بستیم که در جم دست و پای حریفان را بلرزاند / در پارس جم امسال ۹ بازیکن بومی حضور دارد/ همانها که سال گذشته سرم را بریدند اکنون در زندان هستند

شناسه خبر: 40878
تاریخ انتشار: 02 شهریور 1403

مهدی رجب زاده سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در کنفرانس خبری مقابل خبرنگاران جمی نشست و پاسخگوی سوالات آنها بود.

وی در این باره گفت:به جایی آمده ام که حق جنوب بیش از اینهاست.من و کادر فنی تلاشمان این است که یک تیم خوب در لیگ دسته اول باشیم .امیدوارم خادم و امانت دار خوبی برای مردم جنوب باشم.فوتبال یک فرایند است . این تیم از نظر نفری فقط یک بازیکن سال گذشته داشته است.هر مربی آمد و قول داد تیم را به لیگ برتر می آورد دروغ گفته است! اما تلاشم را خواهم کرد که تیم شهر جم تیمی مقتدر باشد .هر تیمی به جم آمد باید دست و پایش بلرزد.

 

مهدی رجب زاده ادامه داد:یک ساله و یک شبه نمی شود معجزه کرد اما پله پله می شود تیم خوبی ساخت.من باید تیمی جدید بسازم که کار سختی است.با این وجود با جذب یک بازیکن دیگر نقل و انتقالات تیم ما خاتمه پیدا خواهد کرد.اگر در فجر تیم مدعی داشتیم از سال گذشته تیم خوبی داشتیم اما اینجا قضیه فرق می کند و یک تیم پوست انداخته را تحویل گرفتم با این وجود من کارم را قوی انجام خواهم داد.

 

سرمربی پارس جنوبی جم افزود:من همه تلاشم را خواهم کرد اما برای صعود در سال اول قولی نداده ام ولی شک نکنید یک تیم مدعی خواهیم بود.با نتایج خوب هواداران را به ورزشگاه خواهیم کشاند.ذهنیت من ارتقای شرایط تیم بوده و هست. چهار بازی تیم را ببینید و شکل بازی ما باعث می شود مردم به ورزشگاه بیایند و از نحوه بازی لذت ببرند.آدمی نیستم که بازیکن سفارشی کنارم قرار بگیرد .در شیراز سه بازیکن مسئولین را کنار گذاشتم.بحث بومی و غیر بومی در دنیا منسوخ شده اما در ایران همچنان ادامه دارد.بازیکن بومی من نوکر او هم هستم اما باید چند نکته مهم را در نظر بگیریم .ما کسانی را جذب میکنیم که فنی و اخلاق مدار باشد.در تیم امسال ما ۹ بازیکن بومی حضور دارند و شخصا برای گرفتن دشتی زاده گلر ایمان سبز اقدام کردم.

 

رجب زاده با انتقاد از وضعیت لیگ دسته اول سال گذشته تصریح کرد:سرم را بریدند و همانها در زندان هستند.نقش رسانه در نتایج تیم و ادامه راه بسیار مهم است.شماها باید نقش مطالبه گری زیادی می توانید داشته باشد.سال گذشته مصاحبه کردم گفتند فلانی هوچی گری کرده اما در آخر مشخص شد همانها راهی زندان شدند.هر زمان انتقادی باشد به آن فکر میکنم و حتما پاسخگو خواهم بود.

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.