دوگانگی هایی که وجود دارد/ سوتفاهمی که وزیری بیان کرد یا ماجرای حبس بازیکنان در هتل و مشکلات ایرانجوان!

شناسه خبر: 4123
تاریخ انتشار: 07 آبان 1396

چند روز پیش خبری را در همین پایگاه خبری منتشر کردیم مبنی بر حبس بازیکنان غیر بومی ایرانجوان در هتل محل سکونت انها که حتی باعث گردید تمرینات ایرانجوان دو روز تعطیل شود.

 

به گزارش قوتبال بوشهر بعد از این ماجرا و راهی شدن ایرانجوان به مرحله بعدی جام حذفی ،علی وزیری مدیر عامل این باشگاه عنوان کرد که اعتصاب بازیکنان تنها یک سوتفاهم بوده و حرفهای آنان را گوش داده و حرف بازیکنان ایرانجوان حق بوده است!در این میان حرف و حدیثهایی به گوش می رسد که گویا مدیر عامل از برخی اتفاقات خبر ندارد و شاید تصمیم ها را فرد دیگری می گیرد !

 

از طرفی مصاحبه غلام دلگرم سرمربی ایرانجوان با یک خبرگزاری  هم در نوع خود جالب است که به راحتی می تواند فهمید اختلافاتی وجود دارد! دلگرم گفته شرایط بغرنجی داریم و بازیکنان غیر بومی به دلیل بدهی باشگاه در هتل حبس بوده اند.یک منبع آگاه از وجود برخی دخالتها و ابراز نظرها هم خبر داده که به شدت باعث ناراحتی دلگرم شده و شاید خبرهای دیگری هم باشد چرا که سرمربی دشتستانی ایرانجوان زیر بار برخی مسائل نرفته و نمی رود! دوری چهار روزه دلگرم از تمرینات هم می تواند گواه خیلی از مسائل باشد.

 

باید دید این اخبار و شایعات چقدر صحت دارد که البته به راحتی و با توجه به مسائل مطرح شده می توان به صحت ماجرا پی برد،ایرانجوان در دو هفته آتی با دو تیم پایین جدولی بازی دارد و شرایط حساسی را تجربه میکند .


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.