شاهین عامری بدون توقف/ جشنواره گل در گناوه،هفته دهم لیگ استان برگزار شد

شناسه خبر: 4141
تاریخ انتشار: 08 آبان 1396

مرتضی خضری: در هفته دهم لیگ برتر فوتبال استان بوشهر بازی‌های پرگلی انجام شد. در ورزشگاه شهید سراجی گناوه، امید این شهر بعد از چند هفته بد این هفته ۶ بر ۴ سیراف را شکست داد. امید گرچه در جدول تکان نخورد ولی به آینده امیدوار شد. شاهین بندر عامری صدرنشین مسابقات ۲ بر صفر وحدت دویره را از پیش رو برداشت و به صدرنشینی خود ادامه داد. سرخ‌های برازجان و دیلم هم در ورزشگاه تختی برازجان به دیدار هم رفتند که پرسپولیس نوین برازجان ۲ بر ۱ پیروز شد. سپاهان بوشهر بعد از دو هفته ناکامی ۲ بر ۱ صفای دیر را برد. آریا خورموج با شکست ۳ بر ۱ شاهین چغادک در یک قدمی سپاهان بوشهر قرار گرفت و جام جم جم نیز در این هفته سه امتیاز به دست آورد. این تیم ۴ بر ۱ نصر سردار بردخون را شکست داد.

***

امید گناوه که در نتایج بد غرق شده بود این هفته پرگل‌ترین بازی هفته و مسابقات را رقم زد. این تیم در ورزشگاه شهید سراجی گناوه و در حالی که عباس پهلوان زاده سرمربی این تیم سکو نشین بود با گلزنی‌های علیرضا امیری نسب شروعی طوفانی داشت. سه گل از این بازیکن آن هم در دقایق نخست سیراف را به حاشیه برد. در نیمه دوم هم امیری نسب بی مهار نشان داد و گل چهارم را هم به ثمر رساند. سیراف که نتیجه را وا داده بود توپ را در اختیار گرفت و با ضربه مصطفی نصاری یکی از گل‌ها را پاسخ داد اما ضعف دروازه بان این تیم باعث شد ابراهیم فروزش از زاویه‌ای بسته گل پنجم را هم به ثمر برساند. شاگردان رحیمی بعد از دریافت گل پنجم هم عقب نکشیدند و با ضربه اصغر آتش کار به گل دوم هم دست یافتند. اما ضعف هر دو دروازه بان در دقایق پایانی سه گل دیگر داشت. ابتدا سعید عربزاده برای بار ششم دروازه میهمان را باز کرد و سپس غلامعباس سماچی و حسین نام آور گل‌های سوم و چهارم سیراف را به ثمر رساندند.

***

در زمین چاهکوتاه وحدت دویره میزبان شاهین بندر عامری بود. شاگردان نصراله باستین در وحدت دویره گرچه چند غایب داشتند ولی بازی خوبی را انجام دادند اما مجید حیدری و شاگردانش برای رسیدن به سه امتیاز حوصله به خرج دادند و با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شدند تا صدر همچنان در اختیار عامری باشد. در روی که میلاد دریانورد میدان‌دار شاهین بود این تیم با گل‌های محمد حیدری و مهدی صفری پیروز شد.

رضا باغ‌ملایی، حامد خزایی، مهدی پودری و رضا شهریاران غایبین وحدت در این دیدار بودند البته این تیم در دقایق پایانی هر دو مدافع آخر خود را هم از دست داد. ابتدا حامد آرامی مصدوم شد و سپس علی میرشکاری با دریافت کارت قرمز اخراج شد.

مجید حیدری سرمربی شاهین بندرعامری کارنامه خوبی در لیگ‌های استانی دارد. تیم‌هایی که هدایت آن به عهده حیدری‌ست همیشه مدعی بوده‌اند.

***

در بردخون و در روزی که جام جم جم برتر از میزبان بود هشتمین شکست نصر سردار بردخون هم رقم خورد. جام جم این بازی را چهار بر یک برد تا با ۱۷ امتیاز در مکان چهارم قرار گیرد. در این بازی ابتدا جام جم به یک ضربه پنالتی دست یافت. حرکت مصیب بهامین با خطای عبداله فخرایی متوقف شد که داور نقطه پنالتی را نشان داد اما فخرایی نگذاشت ضربه احمد پیش‌بین به گل تبدیل شود. بازیکنان جم در ادامه باز هم برتر بودند اما یک ضد حمله و ضربه علی عابدی نصر را پیش انداخت. این گل تا پایان نیمه نخست عمر کرد. جم با دستور فرامرزی در نیمه دوم تغییر کرد و همین تغییر چهار گل به همراه داشت. با حضور عباس صادقی وضعیت جام جم بهتر شد و این تیم به گل رسید. ابتدا کار تیمی جمی‌ها منجر به گل شد. چند پاس متوالی و ضربه امید رنجبر شولی بازی را مساوی کرد. در ادامه ارسال علی صادق نژاد و ضربه سر عباس صادقی میهمان را پیش انداخت. شاگردان فرامرزی چند دقیقه بعد از گل دوم با با شوت علی موسوی به گل سوم هم دست یافتند و در دقیقه ۹۰ وقتی عارف ازمل در درون محوطه جریمه نصر سرنگون شد داور بار دیگر نقطه پنالتی را نشان داد که این ضربه را امیر عابدپور دروازه بان جم به گل تبدیل کرد.

***

در خورموج بازی دو تیم آریا و شاهین چغادک با اعتراض‌های گروهی همراه بود ۳ بر ۱ به سود آریا خاتمه یافت. جلیل شعرانی داور این بازی چهار بار به نقطه پنالتی اشاره کرد که روی هر چهار پنالتی اعتراض شدید وجود داشت. در این بازی ابتدا شعرانی نقطه پنالتی را به سود آریا نشان داد. حرکت کاظم پور و توقف این بازیکن باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان داد که این ضربه را عنایت‌اله رزمجو به گل تبدیل کرد. در نیمه نخست شعرانی برای شاهین هم یک پنالتی گرفت؛ ضربه میثم خدری را جمشید جانفزا سنرگربان آریا به کرنر فرستاد تا بهترین موقعیت شاهین از دست برود. نیمه نخست باز هم پنالتی داشت؛ در شلوغی جلوی دروازه، شعرانی حرکت مهدی لطفی سنگربان شاهین را خطا تشخیص داد و دومین پنالتی را برای میزبان اعلام کرد که این ضربه را هم رزمجو به گل تبدیل کرد. روی این پنالتی بحث شدیدی وجود داشت تا جایی که هر دو تیم آن را اشتباه می‌دانستند.

نیمه دوم در شلوغی جلوی دروازه آریا، جلیل شعرانی داور دیری چهارمین پنالتی را هم اعلام کرد که باز هم این پنالتی گل نشد. این ضربه را امید آژینه به بیرون فرستاد. در دقیقه ۸۵ بازیکنان آریا گل سوم را هم به ثمر رساند. یک دفع اشتباه و تیزهوشی محمد رضا احمدی گل سوم میزبان را به همراه داشت. در لحظات پایانی بازی علی کاظم پور اخراج شود و در وقت تلف شده هم امید آژینه تنها گل شاهین را به ثمر رساند.

جمال عطایی سرمربی شاهین در پایان بازی گفت: در غیاب چند بازیکن و مشکلات زیاد مالی به خورموج رفتیم ولی داور نقش اصلی را در شکست تیم ما داشت.

***

پرسپولیس‌های لیگ در این هفته به جنگ هم رفتند که نماینده برازجان با نتیجه ۲ بر ۱ به پیروزی رسید. در نیمه نخست شاگردان اصغر ایمان نژاد برتر بودند ولی حرکات بازیکنان این تیم بوی گل نمی‌داد. در نیمه دوم با ورود محمد بناری این تیم به شرایط بهتری دست یافت و دو بار به گل رسید. هر دو گل را بناری از روی پاس‌های طلایی آیت کیانی به ثمر رساند. میهمان یکی از گل‌های دریافتی را در آخرین ثانیه‌های بازی با ضربه سر علیرضا کپتان پاسخ داد.

***

سپاهان بوشهر بعد از دو هفته بسیار بد در این هفته هم به سختی توانست صفا دیر را شکست دهد. شاگردان مسیگر نیمه نخست را با گل علی جامعی پیروز به رختکن رفتند اما تفکران فریدون پندیان هم در نیمه دوم جواب داد و طالب عسکری نژاد بازی را مساوی کرد. این بازی تا دقیقه ۵+۹۰ مساوی بود اما خطای علی غلامی بر روی فاضل محمدی نگذاشت این بازی مساوی تمام شود. این خطا باعث شد تا سپاهان به یک ضربه پنالتی دست یابد که کاظم ملک‌زاده آن را به گل تبدیل کرد.

فریدون پندیان سرمربی باتجربه صفا دیر در پایان بازی گفت: وقتی در بوشهر بازی دارید و داور از شهر بوشهر باشد برای تیم میهمان سخت است بپذیرد عدالت رعایت می‌شود. در این بازی داوری خوب بود ولی در آخر بازی برای ما خطا نگرفت و همان توپ به محوطه جریمه ما رفت و مدافع ما خطا کرد و نتیجه شکست ما شد.

 

منبع:پاس خبر


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.