حسین پورامینی کاپیتان پارس جنوبی جم:کیروش مورد احترام ماست،برابر سپید رود بازی سختی پیش رو داریم!

شناسه خبر: 4211
تاریخ انتشار: 10 آبان 1396
کمتر کسی فکر می کرد این بار هم هیچ بازیکنی از تیم پارس جنوبی جم به تیم ملی دعوت نشود! به خصوص که این تیم به سیر صعودی خود ادامه داده و اگر فردا سپیدورد را شکست دهد به صدر جدول برگردد.
به گزارش خبر ورزشی، حسین پورامینی – کاپیتان تیم پارس جنوبی که خود می تواند یکی از دعوت شده به اردوی تیم ملی باشد، در این باره می گوید: با وجود همه انتقادهایی که از کی روش شده او قابل احترام ما است. من و همه بازیکنان پارس جنوبی و همه اعضای کادر فنی. نه به عنوان یک بازیکن لیگ برتری بلکه به عنوان یک شهروند ایرانی به او خسته نباشید و دست مریزاد می گویم به این خاطر که بارها و بارها غرور ایرانی را بر انگیخته و شاید اشاره به کارنامه و اقدامات او در فوتبال ایران تکرار مکررات باشد.
بدون تعارف می گویم الان انگیزه ام در پارس جنوبی جم جدا از خوشحال کردم مردم خوب شهر جم دعوت به تیم ملی است و به واقع دعوت به تیم ملی مزد بازی های خوب من است. از آنجایی که در بازی با ذوب آهن یک گل زدم و یک پاس گل دادم تصور می کردم دست کم برای آزمایش شدن به اردوی تیم ملی دعوت شوم. در تیم ما چند بازیکن خوب دیگر هم هستند که شایسته اند به اردوی تیم ملی دعوت شوم. اما به شخصه ناراحت نیست. هیچ گلایه ای هم از کی روش ندارم. او و نگاهش برای من قابل احترام است. تصور می کنم تلاش من و همه ی همبازیانم برای دعوت شدن به اردوی تیم ملی کافی نبوده و باید بیشتر تلاش کنیم. این به نفع ماست. تلاش کنیم و باز هم دعوت نشویم دست کم می توانیم قهرمان شویم.
پورامینی، در پایان در مورد بازی با سپیدورد گفت: نباید گول وضعیت این تیم در جدول رده بندی را بخوریم. سپیدرود تیم خوبی است و به نظر من یکی از سخت ترین بازی ها را پیش رو داریم و برای شکست این تیم که همدل بازی می کند باید دو چندان تلاش کنیم و زحمت بکشیم.

نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.