پرواز شاهین شهرداری در یک روز پر حاشیه/شاهین شهرداری ۲قشقایی شیراز۰

شناسه خبر: 4346
تاریخ انتشار: 15 آبان 1396

هفته دهم لیگ برتر لیگ دسته دوم برگزار شد وشاهین شهرداری موفق گردید در یک بازی پر حاشیه و جذاب قشقایی شیراز را با نتیجه دو بر صفر شکست داد.

به گزارش فوتبال بوشهر در این دیدار که جمعیت قابل ملاحظه ای از طرفداران دو تیم را در ورزشگاه پیر بوشهر کنار هم نشانده بود؛ذو گل زیبا در نیمه اول کار مهمان را تمام کرد.
شوت سنگین و تماشایی اسماعیل قروی در دقیقه ۱۱پس از برخورد به تیر دروازه به گل تبدیل شد تا شاهین شهرداری با یک گل از حریف دونده خود پیش افتاده باشد.
بعد از این گل میدان داری فیاضبخش و قروی ،حرکات تکنیکی صارمی و چاهکوتازاده،عرصه بر قشقایی شیراز تنگ کرد تا جاییکه چند موقعیت گل برای میزبان ایجاد شود.
در دقیقه ۳۲میلاد صارمی از دستپاچگی مدافعان حریف استفاده کرد و برای چهارمین هفته پیاپی برای تیمش گلزنی کرد.
نیمه اول در حالی خاتمه یافت که بازی تحت تاثیر التهاب سکوها و درگیری های بوجود آمده میان تماشاگران دو تیم خاتمه یافت.
نیمه دوم قشقایی دقایقی را روی دروازه شاهین شهرداری حضور داشت اما خروج های بی نقص یاسر الهی و البته روز عالی ارزانی و نوروزی ،اجازه گلزنی به شاگردان اصغر اکبری را نداد.
در ادامه شاهین موقعیت های خوبی توسط چاهکوتاه زاده،فیاض بخش ،محبی و قروی داشت که هیچ کدام تبدیل به گل نشد.
حمید کللی فرد سرمربی شاهین شهرداری در این بازی و بعد از گل دوم تغیر تاکتیک داد و با تغیر آرایش تاکتیکی تیمش را برای ادامه یک فوتبال ناب آماده کرد.
بازی دادن به جوان جویای نامی مانند متین کریم زاده از بارزترین نکات بازی بود تا مشخص شود سرمربی شاهین امسال علاوه بر صعود برای آینده نگری تیمش هم برنامه ریزی کند.
محبی جوان و انرژیک؛بهروز نوروزی در قلب دفاع کنار ارزانی با تجربه،اسماعیل قروی و صارمی روز خوبی را پشت سر گذاشتند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.