کیروش دایه مهربان تر از مادر تیم ملی اینگونه نگران دانیال ماهینی شد+عکس

شناسه خبر: 4369
تاریخ انتشار: 16 آبان 1396

بدون تردید یکی از مهمترین افرادی که روی نیمکت تیم ملی ایران نشسته کارلوس کی روش است. سرمربی بزرگ پرتغالی که با کسی شوخی ندارد، اما زمانی که لازم باشد به عنوان اولین نفر در صحنه حضور پیدا می کند.

به گزارش “ورزش سه”، کارلوس کی روش این روزها یکی از دوران پرتنش خود را در فوتبال ایران می گذراند. او که به دلیل مسائل مالی حول تیم ملی عصبانی است و این عصبانیت را منعکس کرده است در طول تمرینات همه حواس خود را معطوف به بازیکنان تیم ملی و درصد آمادگی آنها کرده است تا بتواند بهترین نتیجه را در رقابت های جهانی بگیرد.

 

اینکه اصولا کی روش با هیچکدام از نفرات حاضر در تیم ملی شوخی ندارد نکته ای است که همیشه در ذهن تمام بازیکنان تیم ملی می گذرد؛ اما این مربی حرفه ای در زمانی که لازم باشد به عنوان اولین نفر در صحنه حضور پیدا می کند تا نشان دهد اوضاع بازیکنانش برای او اهمیت زیادی دارد. درست مانند لحظاتی که در تصاویر پیداست. در آخرین تمرین تیم ملی پیش از خط زدن بازیکنان در اردوی تهران، زمانی که دانیال ماهینی دچار مصدومیت می شود کارلوس اینچنین بر بالین وی می دود تا از وضعیت او آگاهی پیدا کند.

 

سرمربی پرتغالی بارها نشان داده برای تیم ملی دایه ای مهربان تر از مادر است و به همین دلیل بارها با ترشرویی های خود باعث گرفتن امتیاز برای تیم ملی از مسئولان می شود. البته کی روش هم به مانند هر آدم حرفه ای دیگر در نهایت موفقیت خود را در موفقیت تیم ملی می بیند.

دانیال ماهینی بعد از این تمرین مشخص شد که از ناحیه دنده و قفسه سینه دچار مشکل شده و باید چند روزی را استراحت کند.

عکس ها: امیرحسین خیرخواه

 

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.