دلگرم سرمربی ایرانجوان:مشکلات مالی ما بالاتر از حد تصور است!

شناسه خبر: 4388
تاریخ انتشار: 17 آبان 1396

غلامرضا دلگرم سه شنبه شب پس از برد ۲ بر۱ تیمش برابر شهرداری تبریز در جمع خبرنگاران افزود: مشکلات مالی این تیم منجر به اختلاف های خانوادگی برای برخی از اعضای تیم شده است.
وی بیان کرد: بازیکنان ایرانجوان زمین تمرین و محل اسکان مناسب ندارند که با این شرایط نمی توان در لیگ یک نتیجه های قابل قبولی گرفت.
دلگرم ادامه داد: انتظار داریم مسئولان استان تلاش و همت کنند تا ایرانجوان از باتلاق مشکلات متعددی که با آن روبرو شده رهایی یابد.
وی در ارتباط دیدار تیمش برابر شهرداری تبریز گفت: نیمه نخست بازی بازیکنان انتظارات کادر فنی را برآورده نکردند ولی با این وجود در نیمه دوم توانستند بازی قابل قبولی ارائه دهند که ثمره آن زدن ۲ گل و آن در شرایطی بود که تیم ایرانجوان ۱۰ نفره شده بود.
دلگرم با اشاره به اینکه برخی از بازیکنان کنونی تیم نیاز به کسب تجربه بیشتری دارند افزود: بطور کلی از عملکرد بازیکنان در این دیدار رضایت ندارم ولی جای خوشحالی دارد وقتی تیم در شرایط آرمانی قرار ندارد نیز موفق به کسب سه امتیاز شدیم.
وی گفت: بازیکنان با کسب این برد ارزشمند اثبات کردند که لیاقت توجه و حمایت بیشتر مسئولان استانی هستند.
دلگرم گفت: برای فرار از جهنم آخر جدول تنها در صورت حمایت می توانیم خود را به نیمه بالای جدول بکشیم و در صورتی که حمایت ها بموقع صورت نگیرد شاید کار برای ایرانجوان به جای دشواری برسد و بقای تیم در لیگ با اما و اگر روبرو شود.
ایرانجوان با این برد ۱۱ امتیازی شد و به رده چهاردهم جدول رفت و تیم شهرداری تبریز نیز با این شکست و هفت امتیاز در رده هفدهم باقی ماند.
ایرانجوان در هفته سیزدهم بازی های لیگ یک به مصاف شهرداری ماهشهر می رود و شهرداری تبریز نیز در خانه با تیم خونه به خونه بابل دیدار می کند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.