انتظار اهالی فوتبال جم از مدیر عامل پارس جنوبی جم

شناسه خبر: 45
تاریخ انتشار: 07 مرداد 1396

پاسخ حرکت و رفتار محمد طیبی را به شکل قانونی بدهید.محمد طیبی بازیکن خوزستانی پارس جنوبی جم که با حرکتی جالب توجه و غیر قابل دفاع از دید ورزشی، اردوی جمی ها را ترک کرد و راهی قطر شد ،در چند روز گذشته سوژه اکثر رسانه ها شد.
به گزارش فوتبال بوشهر در این میان مردم و اهالی فوتبالی شهر جم به عنوان حامیان اصلی و سرمایه های این باشگاه از حرکت و رفتار وی به شدت دلخور هستند.پارس جنوبی جم که در طول یک سال گذشته با کمترین حاشیه های ممکن راهی لیگ برتر شد حالا می خواهد نماینده شایسته ای برای فوتبال استان در این نمایش بزرگ فوتبالی ایران باشد و این وظیفه مدیران،مربیان و بازیکنان این تیم را سنگین تر خواهد نمود.
حرفهای ضد و نقیض محمد طیبی که به گفته برخی منابع خبری از دو ماه پیش و از اردوی استقلال خوزستان در کشور قطر با تیم مورد نظر به توافق رسیده بود را باید نشانه عدم حرفه گری این بازیکن با تجربه دانست که بیش از یک ماه در اردوی تیمی از استان بوشهر شرکت کرد و حتی قراردادی میلیاردی نیز امضا کرد. هر چند دادن بازوبند کاپیتانی به بازیکنی که نه تنها به قرارداد رسمی بلکه به قرارداد اخلاقی خود با مردم مهربان و مهمان نواز شهر جم هم وفادار نماند،جای تعجب دارد!
در این میان انتظار به جا و قابل دفاع هواداران پارس جنوبی جم در سراسر استان بوشهر از شخص بهرام رضاییان مدیر عامل این تیم ،یک انتظار طبیعی و قابل احترام است که از اعتبار فوتبال استان بوشهر در گرفتن حق آنها در کمیته انضباطی به خوبی کار خود را انجام دهد.محمد طیبی و بازیکنانی نظیر وی باید بدانند که فوتبال برای مردم استان بوشهر و بخصوص هواداران جمی یک فرهنگ قابل احترام است و اخلاق در آن حرف اول را می زند.
باید صبر کنیم و اقدام قانونی باشگاه پارس جنوبی جم را در قبال حرکت غیر حرفه ای فردی که شایسته بستن بازوبند کاپیتانی این تیم پر طرفدار هم نبود را مشاهده کرد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.