تهدید دلگرم به جدایی:با این شرایط کار کردن نه تنها لذتی ندارد بلکه عذاب می کشم

شناسه خبر: 5215
تاریخ انتشار: 13 آذر 1396

غلام دلگرم سرمربی ایرانجوان در پایان بازی تیمش مقابل مس رفسنجان مقابل خبرنگاران قرار گرفت و حرفهایی مطرح کرد که می تواند شرایط جدیدی را برای باشگاه همواره بحران دار بوشهری رقم بزند.

 

به گزارش فوتبال بوشهر دلگرم ابتدا از تلاش بازیکنان تیمش قدردانی کرد و گفت:به خوبی از تاکتیک حریف که ارسالهای هوایی بود با خبر بودم.باید خدا را صد هزار بار شکر کنم که این بازی را بردیم آنهم در حالی که مشکلات تیم انقدر زیاد است که نمیدانم از کجا شروع کنم.این برد زحمت کادر فنی و تلاش بچه هاست که باعث شد هوادار ما اکنون شادمان باشد.

 

سرمربی ایرانجوان ادامه داد:مس رفسنجان برای رسیدن به گل روی ضربات ایستگاهی و ارسالهای هوایی برنامه داشت،بازیکنان ما سعی کردند روی این برنامه ریزی انها خوب کار کنند.اگر گل خوردیم یا اشتباه داور بود یا اشتباه بچه ها در آفساید گیری که البته باید فیلم بازی را ببینم و بعد نظرم را بگویم.بعدر از گلی که خوردیم ،فاز حمله ای ما بسیار خوب عمل کرد و موفق شدیم دو بار دروازه حریف را باز کنیم.طبیعی بود در دقایق آخر بازی و ارسالهای هوایی حریف ما تغیر سیستم دادیم که شکر خدا جواب داد!

 

دلگرم در مورد مشکلات مالی ایرانجوان تصریح کرد:این مسئله به مرحله بحرانی رسیده و ما از امکانات اولیه تمرینی هم محروم هستیم،شاید تا چند وقت پیش تنها در مورد پرداختی به بازیکنان حرف می زدیم اما الان در توپ تمرین هم مشکل دارد، تنها دو یا سه توپ ما کیفیت خوبی دارند و این اتفاقات در شخصیت باشگاه ریشه داری مانند ایرانجوان نیست!با وجود تلاش مدیر عامل و هیات مدیره،آینده مبهمی را برای تیم پیش بینی میکنم.به بازیکنان هم گفته ام با این شرایط هفته آینده و بازی مقابل مس کرمان ،آخرین بازی است که من در خدمت ایرانجوان هستم .همه تلاشم این است  امانتی را که به دست من سپرده اند بهتر از روز اول تحویل هواداران بدهم و بروم! در این شرایط کار کردن نه تنها لذتی ندارد بلکه عذاب کشیدن است!

 

 

وی در مورد نقل و انتقالات نیم فصل و مکل یارگییری ایرانجوان حرفهای جالبی مطرح کرد و رو به خبرنگاران گفت:شما به من بگویید در چه موردی ما مشکلی نداریم؟تا راحت تر جواب بدهم! تا به این لحظه من نامه ای دریافت نکرده ام که مشکلات نقل و انتقال ایرانجوان حل شده باشد که البته باید این را مسئولان محترم باشگاه و هیات فوتبال توضیح دهند.

 

سرمربی ایرانجوان در خاتمه از هتل محل نگه داری بازیکنان تشکر کرد و افزود:فعلا بازیکنان مجرد به خوابگاه باشگاه رفته اند که امیدوارم مابقی مشکلات نیز حل شود!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.