در فوتبال بوشهر چه میگذرد؟ بازیکن غیر بومی برای فوتبال پایه،این راهش نیست دوستان!

شناسه خبر: 5606
تاریخ انتشار: 28 آذر 1396

فوتبال غنی و سراسر استعداد بوشهر در طول یک دهه گذشته و بخصوص ۵ سال اخیر کارخانه سازندگی فوتبال ایران لقب گرفته است.

 

نام بردن از مهدی طارمی،حسین ماهینی،دانیال ماهینی و ده ها نمونه دیگر گواه کاملی است بر ادعای ما که فوتبال در استان کاملا غنی از استعداد است.در این میان خبرهای عجیب و غریبی به گوش می رسد که واقعا برای فوتبال ما نمیتواند هیچ توجیهی داشته باشد!

 

بعد از آنکه خبر رسید در رده های نوجوانان از بازیکنان غیر بومی استان های همجوار استفاده شده،حالا خبر می رسد باشگاههای سرشناس بوشهری نیز این اپیدمی غلط را در پیش گرفته اند!فوتبالی که لیگ جوانان و نوجوانانش در سطح لیگ استان به بهترین شکل ممکن در جریان است و انبوهی بازیکن مستعد در سراسر استان بدون حتی هزینه کردن یک ریال می توان جذب کرد،چرا باید در رده سنی جوانان یا امید بدنبال بازیکن از دورترین نقطه کشور باشد!

 

مشخص نیست نقش مدیریت در برخی تیمهای استان چگونه است و چه نظارتی صورت میگیرد که برخی به فکر وارد کردن بازیکنان غیربومی برای فوتبال پایه هستند؟!

آیا به فکر هزینه های خورد و خوراک آنها نیستند! اینگونه قرار است برای فوتبال بوشهر و حتی فوتسالش آینده نگری کنید؟ واقعا به کجا چنین شتابان و پشت این اتفاقات{در صورت رخ دادن} چه تدبیری نهفته است؟!

 

اگر قهرمانی و صعود به مراحل بالاتر اینگونه قرار است رخ دهد که واویلا ولی اگر قرار است خدمتی به نسل آینده دار فوتبالیست در سراسر استان شود با همین بازیکنان از دید برخی ضعیف هم باید کار کرد تا به مرحله رشد برسند و گرنه واردات غیر بومی به فوتبال استان بوشهر هیچ سودی ندارد!

 

تیمهای فوتبال پایه استان از نونهالان تا امیدها در لیگهای مختلف کشور ، به سختی و با حداقل امکانات شرکت میکنند تا همین بازیکنان مظلوم و مستعد برای رسیدن به تیمهای بزرگسالان دیده شوند اما گویا در بوشهر برخی تفکرات بر عکس است یا شاید ما اشتباه می کنیم!!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.