حمید کللی فرد سرمربی شاهین شهرداری:یکی از بهترین بازیهای فصل خود را مقابل داماش انجام دادیم،دو فرصت عالی گلزنی به راحتی هدر رفت!

شناسه خبر: 5705
تاریخ انتشار: 30 آذر 1396

حمید کللی فرد سرمربی شاهین شهرداری بوشهر پس از تساوی تیمش مقابل داماش گیلان گفت:از نتیجه بازی ناراضی نیستم اما چند موقعیت صد در صد گل را خراب کردیم.

 

به گزارش فوتبال بوشهر وی که با برنامه رادیویی پنج دری گفتگو می کرد با بیان این مطلب ادامه داد:از قبل هم به بجه ها گفته بودم این بازی یک جدال سه امتیازی است و از حساسیت بازی با خبر بودم.داماش را به خوبی آنالیز کرده بودیم تا جاییکه یکی از بهترین بازی های فصل خود را انجام دادیم و حتی یک فرصت گلزنی به حریف ندادیم.

 

کللی فرد تصریح کرد:در زدن ضربات آخر بی دقت بودیم و گرنه دو گل راحت را باید به ثمر می رساندیم.با این وجود ناراضی نیستم و با ادامه این روند می توانیم یکی از مدعیان صعود باشیم.

 

سرمربی شاهین شهرداری پیرامون جذب بازیکنان جدید افزود:در صدد هستم دو مهاجم جذب کنیم تا خط حمله تیم تقویت شود،برای خط دفاع هم به دنبال یک بازیکن هستیم تا ظرفیت تیم کامل شود.بچه ها به درک کامل رسیده اند و مجموعه مدیریت تیم هم با حضورشان باعث دلگرمی ما شده اند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.