دلگرم در آستانه جدایی،دو تیم لیگ یکی خواهان سرمربی ایرانجوان شدند

شناسه خبر: 5787
تاریخ انتشار: 06 دی 1396

شرایط نابسامان ایرانجوان بوشهر در لیگ دسته اول ابعاد تازه ای به خود گرفته و مشخص نیست در این باشگاه بوشهری چه خبر است!

 

به گزارش فوتبال بوشهر بعد از بازی مقابل استقلال که گویا همه برای ایستادن مقابل دوربین ها عجله داشتند تا این لحظه خبری از آغاز تمرینات نیست و بازیکنان این تیم به شدت از عدم پرداخت مطالبات خود شاکی هستند!

طبق اخرین خبرهای دریافتی ۵ بازیکن این تیم که از مهره های اصلی محسوب می شوند در قرارداد خود مواردی را قید کرده اند که می توانند به شکل قانونی در نیم فصل جدا شوند اما خبر  جدید تر اینکه غلام دلگرم هم با دو پیشنهاد جدی از دو تیم دسته اولی مواجه شده و تا ۴۸ ساعت آینده تصمیم نهایی خود را خواهد گرفت.

 

گفته می شود دو تیم مدعی صعود این فصل به شکل جدی خواهان سرمربی ایرانجوان هستند و یکی از این تیمها که به تازگی سرمربی خود را از دست داده برای به خدمت گرفتن سرمربی موفق ایرانجوان گامهای موثری برداشته است!

 

برخی منابع خبری می گویند سرمربی دشتستانی ایرانجوان بعد از بازی مقابل استقلال هر چه بدنبال مسئولان باشگاهش گشته کسی جوابگو نبوده و همین باعث ناراحتی وی شده تا جاییکه بارها در طول یک هفته اخیر حرف از جدایی را در رسانه ها مطرح کرده است.

 

این در حالی است که ابتدای فصل و با کنار رفتن پورکبگانی از مدیریت باشگاه ایرانجوان ،وعده های بسیاری مبنی بر حل مشکلات سالهای گذشته ایرانجوان داده شداما گویا قرار است قصه تکراری هر سال باز هم تکرار شود!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.