رای دیدار ایرانجوان و مس کرمان اعلام شد/ نقره داغ کامل برای بوشهری ها!

شناسه خبر: 5883
تاریخ انتشار: 10 دی 1396

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص اتفاقات بازی مس کرمان و ایرانجوان بوشهر رای خود را صادر کرد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر تمامی این رای های صادر شده به ضرر باشگاه بوشهری بوده تا نقره داغ شدن را همه جوره تجربه کنند!

دیدار تیم‌های مس کرمان و ایران جوان بوهشر برگزار و از سوی دلگرم، سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر تخلفاتی مبنی بر اعترضا مکرر به داور که منجر به اخراجش شد و تمرد از دستور داور که سبب تشنج و اهانت به مسئولین شد، صورت گرفت. وی  به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی  محکوم شد.

 

اویس کرد جهان، بازیکن تیم ایرانجوان بوشهر نیز به دلیل رفتار زننده با داور که منجر به اخراجش شد و اهانت به داور بازی در هنگام خروج از زمین، به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

 

همچنین دهقان، مربی تیم ایرانجون بوشهر به دلیل فحاشی و اهانت به داور بازی اخراج شد، وی به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

مفتخر، مربی تیم ایران جوان بوشهر نیز به دلیل اهانت به داور بازی که منجر به اخراجش شد، باید ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند و از همراهی تیم خود به مدت دو جلسه محروم شد.

 

همچنین میختاریان، مربی تیم ایرانجوان بوشهر به خاطر ورود به زمین بازی، هل دادن داور و اهانت به وی که سبب اخراج وی از بازی شد، به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

احمدزاده، بازیکن تیم ایرانجوان بوشهر به دلیل اهانت به داور به دو جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.