گزارش روز:این همه استعداد در فوتبال بوشهر را نمیبیند،یک نگاه به جدول گلزنان انداختن بد نیست!

شناسه خبر: 6076
تاریخ انتشار: 18 دی 1396

جدول زیر در پایان هفته نوزدهم لیگ برتر بزرگسالان استان را نشان می دهد که بازیکنان  با سن و سالهای مختلف در تیمهای استان گلزنی کرده و عصای دست تیم های خود شده اند.

 

به گزارش فوتبال بوشهر در حالی که تیمهای بزرگ و کوچک استان در لیگهای مختلف از لیگ برتر تا لیگ دسته سوم برای رسیدن به جایگاه بالاتر در فوتبال ایران تلاش می کنند ،نادیده گرفتن حق و سهم استعدادهای خوب استان همچنان جای تعجب دارد.

 

این جدول را که به لطف مرتضی خضری و سایت فعالش در حوزه خبرهای فوتبال استان{از پایه تا بزرگسالان}همواره بروز می شود را خوب نگاه کنید.عباس صفری در شاهین عامری تیم خوب منطقه ساحلی غوغا کرده ،عقیل ربیعه مهاجم گلزن اهل کنگان مانند چند سال گذشته در کورس آقای گلی قرار دارد،آژینه در پیام چغادک سری در میان گلزنان لیگ بلند کرده و می خواهد دیده شودر.

حمید فرد همچنان بوی گل می دهد و در سالهای پایانی فوتبال برای دلش هم که شده بازی میکند او ۵ گل برای وحدت دویره به ثمر رسانده،علی جامعی همان جوان دوران نصرت ایراندوست را که بعد از آن دوره هیچ کس وی را ندید ۸ گل برای سپاهان به ثمر رسانده اما هیچ کس این بازیکن و دیگر گلزنان لیگ برتر استان را نمیبند!

 

لیگ برتر استان و این همه استعداد وافر در سطوح و سن های مختلف در تکاپو هستند اما به تازگی برای تیمهای پایه ای خودمان هم بازیکن غیر بومی می آوریم تا مشخص نشود برخی با خود چند چند هستند!

 

هزینه بی خود از پول دلالی گرفته تا خوابگاه و هزینه غذای بازیکن درجه چندم را می دهند و در نیم فصل مثل آب خوردن جدا می شوند چرا که کارایی نداشته اما هیچ نگاهی به این همه مستعد استان نمی شود.گویا یک جای کار می لنگد و قرار است همواره عده ای در این فوتبال لگد خورده مثل آب خوردن فوتبالشان نابود شود تا عزیز کرده ها و بنجل ها وارد بوشهر شوند.

 

گلزنان لیگ برتر جوانان را رصد نمی کنند! اصلا خبر ندارند سید امیر حسین موسوی در پاس بندر سازان گناوه تا کنون ۱۷ گل زده،هادی علوی آینده دار در تیم جوانان کارگر بنه گز ۱۱ گل حساس به ثمر رسانده و می تواند یکی از بهترین های این فوتبال شود.مگر بازی دادن به این همه جوان در تیمهای مختلف از جمله ایرانجوان و شاهین شهرداری برای تیمهایشان بد شده!؟ باور داریم و خواهیم داشت که این بازیکنان مثل آب خوردن می توانند برای فوتبال بوشهر از لیگ برتر تا لیگ سه مفید باشند البته به شرط آنکه سفارشات و اتفاقات زیر میزی از این فوتبال رخت ببندد!

 

 

جدول گلزنان لیگ برتر بزرگسالان استان در پایان هفته نوزدهم

۱۲گل

عباس صفری(شاهین بندر عامری)

۱۱گل

عقیل ربیعه (سیراف کنگان)

۱۰گل

امید آژینه ( شاهین چغادک)

۹گل

میلاد دریانورد(شاهین بندر عامری)

۸گل

علی‌رضا امیری نسب(امید گناوه)عبداله گلاب نیا (پرسپولیس دیلم)-علی جامعی( سپاهان بوشهر)

۷گل

محمد حیدری (شاهین بندر عامری)

۶گل

رسول پولادی و مهران زنده‌بادیان( سپاهان بوشهر)– محمد دهقان (شاهین بندر عامری)

۵گل

 سعید عرب‌زاده (امید گناوه)– بهنام شریفی‌پور و حمید فرد ( وحدت دویره)

 

//////////////

 

جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال جوانان استان بوشهر- برنا لیگ- هفته شانزدهم

۱۷گل

سید امیر حسین موسوی( پاس بندرسازان گناوه)

۱۱گل

هادی علوی ( کارگر بنه‌گز)

۱۰گل

محمد امین کشتکار(پارس برازجان)

۹گل

رضا اخترشهر ( کارگر بنه‌گز)

۸گل

دانیال زارعی( توحید آبدان)کسری حسنی ( مجتمع گاز پارس جم)

۶گل

مرتضی اسماعیل‌پور(پاس بندرسازان گناوه)علی‌رضا اسماعیلی( فجرصبا بوشهر)


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.