هفته نوزدهم لیگ یک / ایرانجوان هیچ مدلی حریف بادران نبود تا سه گل بخورد! ایرانجوان بوشهر ۰ بادران تهران ۳

شناسه خبر: 6239
تاریخ انتشار: 24 دی 1396

ایرانجوان بوشهر  ۰       بادران تهران ۳

 

 

هفته نوزدهم لیگ یک، یکشنبه ، ساعت ۱۴، ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر

داور: امید سعیدی فر                    کمک ها: رضا قیم و رضا درویش

 

ایرانجوان بوشهر:علی عساکره،مسعود نظرزاده،حسین قدرتیان،سجاد مشایخ،حسین بازیاری،حمدالله ابدام،حسین کاظمی{۷۵ رضا حسن پور}،عباس چاپی،صادق گشنی،حمید نادری{۴۶ سجاد فیض الهی}

 

سرمربی: غلام دلگرم

 

 

بادران تهران:مهدی اسلامی،روح الله نعمتی،بهروز افشار،ابراهیم کریمی،کریم احمدی،محمد ابشک،مسعود ریگی،مهدی ترکمان،علی خسرو نژاد و مهرداد رضایی

سرمربی: محمد ربیعی

 

اخطار:

 

 

اخراج:

 

 

گل:۲۸ روح الله نعمتی،۷۱ بهروز افشار ،۸۸ مهرداد رضایی برای بادران

 

 

شرح بازی:ایرانجوان بوشهر در هفته نوزدهم لیگ دسته اول یک شکست سنگین خانگی را مقابل تیم مدعی بادران تجربه کرد تا بار دیگر در میان سه تیم سقوط کننده به لیگ دو قرار بگیرد .

 

به گزارش فوتبال بوشهر ایرانجوان که در این بازی دست به تغییرات زیادی زده بود و البته با توجه به بضاعت خود مقابل بادران قرار گرفت.ابتدای بازی ایرانجوانی ها روی حرکات انفجاری چاپی و همچنیم پرتابهای اوتی او برای گلزنی برنامه داشتند که حتی در دقیقه ۱۴ بازی شوت سنگین این بازیکن به تیر دروازه خورد اما دلگرم و تیمش در این بازی با یک مشکل عجیب روبرو بودند و آنهم میانگین قدی کوتاه بازیکنان این تیم مقابل بادران کاملا دونده و آماده بود که مشخص نشد با چه تدبیری اینگونه در میدان حاضر شده اند.

 

با نگاهی به ترکیب ابتدای بازی ایرانجوان مشخص شد تنها با سجاد مشایخ و حسین بازیاری بلند بالا نمی تواند به مصاف تیمی رفت که میانگین قدی آنها بسیار خوب است و از هر فرصتی در ارسالها می توانند خطر ساز شوند.بعد از گل اول بادران ،بازیکنان میزبان هر چه تلاش کردند به در بسته خوردند.ابدام و حسین کاظمی دو هافبک تدافعی ایرانجوان که خصوصیات بازی هر دو کاملا شبیه به بهم و خط حمله ای که نتوانست از پس خط دفاع مستحکم بادران بر بیاید!

 

در نیمه دوم دلگرم با آوردن فیض الهی به جای حمید نادری تنها در خط حمله سعی کرد میزان تجربه خط حمله تیمش را بالا ببرد که البته کارساز نشد چرا که هافبک های میانی بادران هر وقت توپ را گرفتند روی دروازه ایرانجوان ایجاد موقعیت کردند که در چند نوبت عساکره خوب عمل کرد.پرتاب های اوت متوالی چاپی برای خط دفاعی که ابراهیم کریمی با تجربه را داشت کارساز نبود هر چند سجاد مشایخ بارها سعی کرد توپهای اول را برای دیگر هم تیمی هایش برساند اما نداشتن یک گلزن تمام عیار برای ایرانجوان یک خطر واقعی است.

 

بازی هر چه به دقایق پایانی نزدیک می شد با حملات پر دامنه اما بدون هدف ایرانجوان همراه بود و در مقابل ضد حملات بسیار با برنامه بادران که دو گل دیگر را برای آنها در پی داشت تا ایرانجوان یکی از سنگین ترین شکست های خانگی خود را متحمل شود.

 

این باخت ایرانجوان را یک پله پایین تر آورد و آنها را تا مکان پانزدهم جدول یعنی یکی از سه تیم سقوط کننده به لیگ دو نگه داشت!

 

اتفاق ویژه:با توجه به محرومیت دلگرم که در جایگاه ویژه نظاره گر بازی بود هدایت ایرانجوان را در این بازی شهرام بوشهری مربی دروازبانان این تیم بر عهده داشت.از سعید مفتخر دیگر کمک دلگرم هم خبری نبود.

 

در حاشیه این بازی:پخش زنده تلوزیونی این بازی آنقدر قطعی داشت تا حسابی روی اعصاب ببینده های خود برود!

 

نیمکت ایرانجوان در این بازی یکی از خلوت ترین روزهای تاریخ خود را پشت سر گذاشت!

 

در نیمه اول این بازی ،ایرانجوانی ها اعتقاد داشتند داور مسابقه یک پنالتی را برای آنها نگرفته است و روی این مسئله معترض بودند.

 

محمد ربیعی سرمربی بادران ۹۰ دقیقه کنار خط ایستاده تیمش را راهنمایی کرد.

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.