فرشاد محمدی مهر مدافع پارس جنوبی جم:ما افت نکرده ایم فقط روی دور بدشانسی هستیم،امید داریم تا کیروش ما را ببیند

شناسه خبر: 6260
تاریخ انتشار: 25 دی 1396

فرشاد محمدی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شرایط تیم پارس جنوبی و مساوی یک بر یک مقابل صنعت نفت آبادان گفت:‌ خدا را شکر شرایط تیم ما خوب است با نفراتی هم که جذب کرده‌ایم تیم ما کامل می‌شود. در بازی با نفت آبادان هم باید پیروز می‌شدیم اما در دقایق پایانی تمرکزمان را از دست دادیم و گل خوردیم. جو ورزشگاه خیلی سنگین بود.

وی در مورد اینکه چرا پارس جنوبی در لحظات آخر بازی دروازه‌اش باز می‌شود، گفت: واقعاً‌ دلیلش را نمی‌دانم شاید تمرکزمان را از دست می‌دهیم در سه بازی پیکان، پرسپولیس و نفت آبادان در دقایق پایانی گل خوردیم امیدوارم این مسئله هم حل شود.

محمدی‌مهر در مورد اینکه گفته می‌شود پارس جنوبی دچار افت شده است، اظهار داشت: تیم ما تازه به لیگ برتر آمده و انتظارات هم با توجه به نتایجی که ما گرفتیم از تیم بالا رفته است ما افت نکرده‌ایم و هنوز هم پارس جنوبی خوب و زیبا فوتبال بازی می‌کند اما دور بدشانسی هستیم و مدام در دقایق پایانی دروازه ما باز می‌شود.

وی تصریح کرد: بازی‌ها در نیم‌فصل دوم واقعاً سخت است یکسری تیم‌ها برای رسیدن به رتبه‌های بالای جدول تلاش می‌کنند و تیم‌های دیگر هم برای سقوط نکردن به میدان می‌آیند.

بازیکن پارس جنوبی در مورد دیدار با استقلال خوزستان گفت: این بازی هم دشوار است اما ما با تمام توان به میدان می‌رویم تا در این مسابقه ۳ امتیاز را بگیریم.

محمدی‌مهر در مورد اینکه مهدی تارتار مدام می‌گفت که از کی‌روش می‌خواست بازینکانش را به تیم ملی دعوت کند، گفت: ما هنوز هم به تیم ملی فکر می‌کنیم سال جام جهانی است و ناامید نیستیم. قطعاً کی‌روش تیم ما را هم زیر نظر می‌گیرد و حق بازیکنان پارس جنوبی را می‌دهد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.