عکس روز :شعبانلو بالاخره بازی کرد!

شناسه خبر: 6345
تاریخ انتشار: 26 دی 1396

میلاد شعبانلو بازیکن جوان و آینده دار بوشهری برای اولین بار با لباس شاهین به میدان رفت!

 

به گزارش فوتبال بوشهر این جوان ۲۲ ساله که خیلی زود از فوتبال بوشهر هجرت کرد و در تیمهای جوانان و امید باشگاه استقلال به میدان رفت اما در رده بزرگسالان آبی های پایتخت انچنان که باید و شاید به جوان بوشهری میدان ندادند.

رفتن به صنعت نفت آبادان هم برای میلاد عاقبت خوب فوتبالی نداشت تا اینکه امسال برای شروع دوباره و رسیدن به قسمت های خوب فوتبال در بوشهر ماندگار شد.

 

بعد از ماجراهای عجیب و غریب او برای رفتن و ماندن در تیمهای شاهین شهرداری و ایرانجوان که منجر به محرومیت وی شد،بالاخره این هافبک خوش تکنیک با شماره ۸۸ در ترکیب ثابت شاهین شهرداری مقابل فولاد نوین به میدان رفت.

 

شعبانلو که زوج دیگر میلاد شاهینی ها یعنی فیاضبخش در میانه میدان شده بود،با وجود دوری نسبتا طولانی مدت از فوتبال اما خیلی سرحال و خوش فکر بازی کرد و اعتماد به نفس او باعث شد تا در دادن پاسهای دقیقه و گرفتن نبض میانه میدان برای شاهین موثر واقع شود.

هر چند در فوتبال با یک بازی قرار نیست بهار شود یا عملکرد فردی سنجیده شود اما میلاد شعبانلو نشان داد مایه های بزرگ شدن را دارد به شرط آنکه قدر خودش را بیشتر بداند و گوش به فرمان توصیه های مربیانش باشد .

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.