اسدی رییس هیات فوتبال جم:برخی به دنبال سنگ اندازی هستند تا تیم نتیجه نگیرد،باید بگذاریم مردم جم از فوتبال و سهمیه لیگ برتری لذت ببرند.

شناسه خبر: 6477
تاریخ انتشار: 01 بهمن 1396

محمد اسدی رییس هیات فوتبال شهرستان جم گفت:برخی انگشت شمار به دنبال بدنام کردن مردم جم هستند اما جایگاهی میان مردم مهمان نواز ما ندارند.

به گزارش فوتبال بوشهر محمد اسدی با بیان مطلب فوق به خبرنگار ما اعلام کرد:مردم شهرستان جم از گذشته تا کنون نه تنها در استان بلکه سراسر ایران به مهمان نوازی شهرت ویژه ای داشته و دارند.من هم برخی اتفاقات پایان بازی مقابل استقلال خوزستان شاهد صحنه هایی بودم که به هبچ وجه در شان مردم ما نیست.

وی تاکید کرد:مگر می شود تیم دوم جدول لیگ را مورد انتقاد قرار داد،،آنهم تیمی که اولین سال حضورش را در لیگ برتر تجربه میکند.هر مربی دیگر هم روی نیمکت پارس جنوبی جم بود این حرفها را میزدم تارتار که یک انسان جنتلمن است جای خود؛چرا باید به تیمی اکنون تمام ایران احترامش میکنند کم لطفی شود.فوتبال هزار بالا و پایین دارد که همه ما آن را تجربه کردیم و باید تا روز اخر از تیم استان حمایت کنیم.انتقاد فنی بحث دیگری است اما انتقاد کورکورانه ناراحت کننده است.ببینید یک تیم فوتبال چه شادابی به شهر و استان داده است.کدام شرکت نفتی یا گازی که در منطقه ماست اینگونه میان مردم انگیزه ایجاد کرده اما پدیده فوتبال ره صد ساله را برای شهرستان جم طی کرده و حالا ما در ایران و فوتبال کشور صاحب یک جایگاه ویژه شده ایم که باید قدرشناس باشیم.

 

اسدی تصریح کرد:این تیم آسیایی شود همه استان لذتش را میبرند اگر هم نشد فدای سرشان ،یادمان نرود هیچ تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر تا کنون این نتایج راکسب نکرده پس باید قدردان زحمت بچه ها و کادر فنی باشیم،دلیل ندارد عده ای سر خود باعث ناراحتی بازیکنان و کادر فنی شوند!

 

رییس هیات فوتبال جم در آخر گفت: مجموعه پارس جنوبی و دوستانی مانند مهندس یوسفی و آقای رضاییان در تلاش هستند تا تیم بدون مشکل کار خود را ادامه دهد که شایسته تقدیر هستند.در جلسه ای با حضور سران و بزرگان شهرستان جم در مورد این مسله صحبت شد و قرار است از این پس با حاشیه سازان برخورد شود تا آرامش تیم بر هم نخورد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.