نیما خالق پناه بازیکن تیم جوانان ایرانجوان :شکر خدا از اصفهان زنده برگشتیم،با سنگ و مشت به جان بچه های ما افتادند!

شناسه خبر: 6481
تاریخ انتشار: 01 بهمن 1396

تیم جوانان ایرانجوان بوشهر در رقابتهای لیگ دسته اول جوانان ایران حضور دارد و این هفته در اصفهان با نتیجه ۲بر۲ مقابل حریف اصفهانی بنام پدیده سپاهان به تساوی رسید.

 

به گزارش فوتبال بوشهر به نقل از روزنامه پیام عسلویه این دیدار حاشیه های عجیبی داشت که بازیکنان و سرمربی ایرانجوان به شدت از نحوه میزبانی گلایه داشتند.نیما خالق پناه کاپیتان تیم جوانان ایرانجوان در مورد حوادث رخ پایان بازی به خبرنگار ما گفت:هزار بار شکر که هنوز زنده ایم و با وجود کتکهای زیادی که خوردیم هم اکنون در بوشهر نفس میکشیم!

 

وی ادامه داد:عجیب بود باور کنید قصه یا داستان سر هم نکرده و نمیکنیم و تنها واقعیت ها را بیان میکنم.بازی را ابتدا ۲بر۰ بازنده شدیم اما بجه ها غیرت کردند و با راهنمایی های کادر فنی موفق شدیم بازی را به تساوی بکشانیم. اما بازیکنان تیم میزبان گویا تحمل باخت را نداشتند و با اسلحه سرد و مشت و لگد به جان بچه های ما افتادند.اول به داوری اعتراض داشتند و سپس به اتفاق تماشاگران خود با سنگ و شیلنگ به سمت بچه های ما حمله ور شدند.

 

بازیکن تیم جوانان ایرانجوان تصریح کرد:جو وحشتناکی بود و واقعا تا این سن که رسیده ام چنین اتفاقاتی را تجربه نکرده بودم.اگر یکی از سنگها یا آن لوله های آب به صورت بازیکنان به شکلی بدتر از ضربه های که زده شده ، خورده بود، باور کنید یک فاجعه بزرگ در فوتبال ایران رقم میخورد.عکسها و فیلمها موجود است که جای سنگ و ضربات بازیکنان حریف روی بدن بچه های ماست .چند زخمی دادیم و تا سه ساعت در بیمارستان اصفهان مشغول مداوای بازیکنان خودمان بودیم.

 

این بازیکن جوان تاکید داشت که:حتی در رختکن هم امنیت نداشتیم و فقط سعی کردیم در را قفل کرده و از کتک خوردن بیشتر بچه ها جلوگیری شد .بدون تعارف همه بازیکنان تیم ما کتک خوردن که شاید هیچ وقت دیگر چنین تجربه های بدی را لمس نکنند.در طول بازی تهدید و فحاشی بازیکنان حریف فکر بچه های ما را بهم زده بود اما شکر خدا یک امتیاز حساس از این بازی که هیچ چیزش شبیه فوتبال نبود ،گرفتیم و باز هم می گویم شکر خدا که سالم هستیم هرچند بدن بچه ها هنوز از کتکها و حملات درد می کند!

 

 

خالق پناه در خاتمه گفت:انشالا که مسئولان امر در فدراسیون فوتبال برخوردهای لازم را داشته باشند و هر فرد یا تیمی که تخلف کرده را به شدت تنبیه کنند چرا که بدترین روز فوتبالم را تا این سن تجربه کردم!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.