از گوشه و کنار فوتبال چه خبر؟! هدست رادیویی،کودتای خزنده و …..

شناسه خبر: 6494
تاریخ انتشار: 02 بهمن 1396

از این هفته روزنامه پیام عسلویه در نظر دارد خبرهای خواندنی و حاشیه ای فوتبال در سراسر استان بوشهر را به شکل خواندنی های هفتگی فوتبال بوشهر منتشر کند.این کار جدید و شیوه جدید می تواند خیلی از اتفاقات معمولا خاموش فوتبال را در معرض دید شما خوانندگان قرار بگیرد و البته امیدوارم مورد توجه واقع شود!

 

برخی خبرها حکایت از رد و بدل شدن پولهای چند میلیونی برای جابجایی بازیکنان نونهال را دارد ،گویا مبالغی در حد دو میلیون تومان برای یک بازیکن هزینه می شود!

 

گفته می شود برای یکی از داوران هم استانی هدست رادیویی شخصی در نظر گرفته شده که باعث ناراحتی همکاران وی گردیده است! فالگوش ما گفته یک نامه به سمت شورای شهر ارسال شده و یک عدد هدست چند میلیون تومانی خریداری گردیده اما بهترین داور استان هدست شخصی ندارد!

 

بازیکن سابق فوتبال بوشهر که در ماجرای اخاذی هم پول ضرر کرده و هم از کار بیکار شده،نامه ای را به حراست اداره ورزش و جوانان استان بوشهر تحویل داده و از آنها تقاضای رسیدگی به این ماجرا را داشته است!

 

یک بازیکن غیر بومی که کمتر از  چهل و هشت ساعت مهمان بوشهری ها بود ،در حالی که مصاحبه کرد و گفت امده ام ایرانجوان تا به این تیم کمک کنم ،خیلی فوری قرارداد خود را فسخ کرد و گفته شده او را در فدراسیون فوتبال برای گرفتن آی تی سی و خروج از فوتبال ایران دیده اند!

 

برخی منابع خبری از اختلافات رخ داده در هیات فوتبال خبر میدهند ،جاییکه رابطه دبیر سابق و رییس شکرآب شده و دیگر ماجرا گل و بلبل نیست!

 

احمد خالق پناه نویسنده و خبرنگار ورزشی که مدتها از محیط های ورزشی دور بوده است،بار دیگر دست به قلم شده و می خواهد بسان سابق برای ورزش و بخصوص  فوتبال نویسندگی را از سر بگیرد.وی یکی از طنز پردازان صاحب سبک بوشهری است که می تواند در این عرصه هنر خود را نشان دهد.

 

یکی از حاضران همیشگی در زمینهای فوتبال می گوید:در یکی از روزهای تمرین تیم محبوبم شاهد مجادله بازیکن و سرپرست تیم بودم و جالب اینکه صحبتهای نظیر اینکه از شهر بیرونت میکنم به گوشم خورد! کاش همه ما بدانیم این جا میدان ورزش و اخلاق است نه چیز دیگر!

 

یک کودتای خزنده و از پیش طراحی شده علیه حمید کللی فرد سرمربی شاهین شهرداری در راه بود که گویا فعلا خاموش شده است!

به نظر می رسد برخی می خواهند حمید خان در بوشهر مربی گری نکند،مصاحبه سرمربی شاهین پس از بازی مقابل فولاد نوین گواه ادعای ماست.فقط امیدواریم این اتفاقات از داخل باشگاه نباشد!

 

 

تیم لیگ برتری استان بوشهر مشکل مالی دارد،به همه مصاحبه های اول فصل تا کنون مهدی تارتار رجوع کنید متوجه این موضوع خواهید شد،کاش یک بار استاندار بوشهر برای حل مشکلات این تیم که می تواند سهمیه آسیا هم بگیرد ،گام ویژه ای بردارد!

 

دعوا و کتکاری بازی ایرانجوان در اصفهان حسابی سرمربی این تیم را عصبانی کرده و او را وادار به مصاحبه با رادیو بوشهر نمود.گویا غلام زارعی از بی توجهی هیات فوتبال در این زمینه ناراحت است!

 

منبع:روزنامه پیام عسلویه


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.