دومین دوره مسابقات بین‌المللی پرشین کاپ بوشهر/ ورود تماشاگران با بلیط اینترنتی

شناسه خبر: 6551
تاریخ انتشار: 05 بهمن 1396

مسابقات امسال با حضور ۴ تیم ملی فوتبال ساحلی برگزار می شود و ورود تماشاگران نیز با ارائه بلیط اینترنتی می باشد.

خلیج فارس: دومین دوره مسابقات بین المللی فوتبال ساحلی پرشین کاپ بوشهر از شنبه ۷ بهمن در دهکده گردشگری بوشهر با حضور تیم‌های برتر جهان برگزار می‌شود.

به گزارش«خلیج فارس»؛ مسابقات امسال با حضور ۴ تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، اوکراین، اسپانیا و آذربایجان برگزار می شود و ورود تماشاگران نیز با ارائه بلیط اینترنتی می باشد.

سال گذشته در نخستین دوره این مسابقات تیم‌های لهستان، ایتالیا، اوکراین و ایران حضور داشتند که به قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران منجر شد.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر می گوید: دومین دوره مسابقات بین المللی فوتبال ساحلی پرشین کاپ ۷ بهمن در دهکده گردشگری دریایی بوشهر با با حضور تیم‌های برتر جهان برگزار می‌شود.

نجفی با بیان اینکه ورزشگاه ساحلی بوشهر در حال تجهیز و آماده شدن است تا میزبانی از این رویداد ورزشی به نحو شایسته‌ای انجام شود اظهار کرد: دیدن مسابقات بین‌المللی فوتبال ساحلی برای مردم رایگان است اما برای تامین امنیت بازی‌ها مردم باید کد ملی خود را در سامانه اینترنتی http://footballbelit.ir  ثبت کنند.

به گفته وی، این سامانه به عرضه بلیط اینترنتی بازی روز بعد اقدام می کند، از این رو از روز پنجشنبه مه سامانه فعال شده، بلیط بازی های روز شنبه ارائه می شود.

شایان ذکر است تیم ملی فوتبال ساحلی اوکراین صبح پنجشنبه با استقبالی گرم وارد بوشهر شد تا در رقابتهای بین المللی پرشین کاپ فوتبال ساحلی به مصاف رقبای خود برود.

ضمن اینکه تیم ملی فوتبال ساحلی آذربایجان امشب از ساعت ۱۸ وارد بوشهر می شود؛ همچنین تیم ملی فوتبال ساحلی اسپانیا نیز صبح فردا ششم بهمن ماه وارد بوشهر خواهد شد. تیم ملی ایران نیز از روز سه شنبه در بوشهر اردوی خود را آغاز نموده است.

برنامه مسابقات فوتبال ساحلی پرشین کاپ به شرح زیر می باشد:

شنبه هفتم بهمن
اسپانیا – اوکراین از ساعت ۱۶:۰۰
آذربایجان – ایران از ساعت ۱۷:۳۰

یکشنبه هشتم بهمن
اسپانیا – آذربایجان از ساعت ۱۶:۰۰
ایران – اوکراین از ساعت ۱۷:۳۰

دوشنبه نهم بهمن
اوکراین – آذربایجان از ساعت ۱۶:۰۰
ایران – اسپانیا از ساعت ۱۷:۳۰

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.